Juljus
Seurattavat (0)
Seuraajat (0)
Seuratut keskustelut
Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.
Kommentit
Stahlwillen kalut on hyviä, mutta ne on myös aika kalliita sitten. Tai mikä nyt on kenellekkin kallis ja kallis...
Se parhaiten nauraa joka toiselle kuoppaa kaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Juljus kirjoitti:
Bahcolla on hyvät lelut ainakin.
Noi on aika halpoja, itselläkin on noita. Kestääkö kovaa käyttöä?
No kysyit hintalaatusuhteeltaan hyviä...
Aktiivisuus
Ei tapahtumia.
No halvalla ei saa hyvää. Ei ainakaan hyvää sähköautoa.