Juljus
Seuratut keskustelut
Kommentit
Mä asun vanhassa omakotitalossa ja luulen että ei tätä kukaan haluis ostaa. Oon tehny tästä niin omannäköisen talon. 60 000e maksoin ja remontteihin menny aikalailla saman verran. Mutta enpä ole tätä kyllä myymässäkään, vaikka joku jotain maksaiskin.
Vierailija kirjoitti:
Juljus kirjoitti:
Mä en osaa antaa anteeksi itselleni. On paljon ihmisiä joita en yksinkertaisesti kehtaa tavata. Ja paljon mokia joita ei pysty unohtamaan vaikka kuinka haluaisi.
Sun kannattaisi käydä juttelemassa nuo psyyken solmut auki.
Sinulla on niin korkea moraali ja itsekuri ja syyllisyyden tunto.
Ne tulee paljolti luonteesta ja kokemuksistasi lapsuudessa ja nuoruudessa. Tunnistan saman.
Itse olen käynyt juttelemassa. Tiedostan, että olen itse itselleni ihan liian ankara.
Eikä sun unohtaa. Sä vaan alat ymmärtää itseäsi paremmin.Hae apua.
Ole itse itsellesi armollinen.
Voi kuule, eioo niin pieniä juttuja että puhumalla selviäis. Tehtyä kun ei saa tekemättömäksi. Niiden tekojen kanssa pitää nyt vaan elää...
Mä en osaa antaa anteeksi itselleni. On paljon ihmisiä joita en yksinkertaisesti kehtaa tavata. Ja paljon mokia joita ei pysty unohtamaan vaikka kuinka haluaisi.
Noin 20e ja kiinteähintainen sopimus.