Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Profile picture for user Juljus

Juljus

Seurattavat (0) Seuraajat (0)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

1/14 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bahcolla on hyvät lelut ainakin.

451/1325 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Freshin mies on sitkee sissi. Se vaan jaksaa jankuttaa. Ei taida kauppa käydä kun pitää täällä mainostaa. Ja ostaako joku oikeasti jotain mitä on palstalla kehuttu? Tuskinpa...

1/9 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

15e kuussa 6 kuution kulutuksella.

478/589 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä miehillä on oikeus käydä armeija. Vaikka moni ei sinne kunnon puolesta kuulukkaan. Voi armeijan suorittaa myös aseettomana palveluksena, jos ei uskalla pyssyihin koskea. On kuljetus, varasto, keittiö, huolto, rakennus, toimisto ja paljon muuta hommaa jota armeijassa saa tehdä ilman, että tarvii aseen kanssa mettässä ryömiä. Enkäoo koskaan kuullu, et armeijan käymisestä olis mitään haittaakaan kellekkään ollu. Naisille vapaaehtoinen palvelus on hyvä. Hekin voivat armeijan halutessaan käydä.

430/1325 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli tosi huono sisäilma. Melkein olin jo kuollut. Sitten tuli fressinmies valkealla ratsulla ja avas ikkunan. Eikä maksanut kovin montaa tonnia osamaksulla. Sain vielä kotitalousvähennykset. Kyllä suosittelen kaikille ikkunan avaamista edes joskus.

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.