Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Profile picture for user Juljus

Juljus

Seurattavat (0) Seuraajat (0)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

13/147 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omakotitalossa asumisen halpuus on täysin siitä kiinni, että teet kaiken ihan itse. 

Voitko tarkentaa mitä tarkoitat?

11/147 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä remontoin koko talon enenkun muutin tähän 2005. Kuinka usen talo pitää remontoida teidän mielestä? Ja eikö kerostaloja sitten tarvitse remontoida koskaan?

4/147 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä väitin, ja väitän edelleen.

169/186 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskin äsken omat kuluni sähkö + siirto, vesi, verot, jäte, puut, netti, ja vakuutukset. Tulokseksi tuli 354e kuukausi. Mulla on oktalo 120 neliöö + sauna, varastot, liiteri ja autoteltta. Talo on rakennettu 1953 ja rempattu kokonaan 2005. Sähkö + puulämmitys. Seinissä purueristys ja yläpohjassa puhkuvilla. Eli ei kauheen energia pihi talo. Siitä huolimatta mun mielestä todella edullista asumista mun mielestä.

 

67/101 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juljus kirjoitti:

Laskin tänään omat asumiskuluni sähkö + siirto, vesi, verot, jäte, puut, netti, ja vakuutukset. Tulokseksi tuli 354e kuukausi. Mulla on oktalo 120 neliöö + sauna, varastot, liiteri ja autoteltta. Talo on rakennettu 1953 ja rempattu kokonaan 2005. Sähkö + puulämmitys. Seinissä purueristys ja yläpohjassa puhkuvilla. Eli ei kauheen energia pihi talo. Siitä huolimatta mun mielestä todella edullista asumista. 

 

Sinun kuuluisi laskea mukaan myös kaikki pihanhoitoon kuuluva (multa, kukat, siemenet, ruohonleikkuri, muut työkalut) , lumikolat, hiekat... Lisäksi myös kodin hoitoon tarvitsemasi työkalut, ilmakanavien puhdistus jne. 

Ja sitten kun tulee tarve julkisivuremonttiin, ikkunoiden vaihtoon ym. niin maksat ne kaikki omasta pussista

Kuinka usein ikkunat pitää vaihtaa ja julkisivu uusia? Ja rivarissa tai kerrostalossako ne joku tekee ilmaiseksi?

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.