Juljus
Seurattavat (0)
Seuraajat (0)
Seuratut keskustelut
Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Miten ne sun kokemukset ovat syntyneet ap? Vai onko kyse mielikuvasta eikä kokemuksesta? Täällä nyt omakoti asujat luettelee asumiskuluja, mutta useimmilla on laina maksettavana tai ainakin se on ollut. Tietenkin jos talon on saanut on se halpaa. Tai jos se on jossain syrjäkylällä josta joutuu ajamaan kilometritolkulla töihin.
No maksaahan ne kerrostalokämpätkin jotain. Ellei sitten asu vuokralla, mutta sitä eivoi verrata omistus asumiseen. Ei ainakaan mum mielestä.
Aktiivisuus
Ei tapahtumia.
Kiinteistövero on tuo 215.52e vuosi. Nurmikon leikkaan itse, samaten teen lumityöt itse. Joten en laske niitä asumiskuluihin.