Juljus
Seurattavat (0)
Seuraajat (0)
Seuratut keskustelut
Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.
Kommentit
Laskin tänään omat asumiskuluni sähkö + siirto, vesi, verot, jäte, puut, netti, ja vakuutukset. Tulokseksi tuli 354e kuukausi. Mulla on oktalo 120 neliöö + sauna, varastot, liiteri ja autoteltta. Talo on rakennettu 1953 ja rempattu kokonaan 2005. Sähkö + puulämmitys. Seinissä purueristys ja yläpohjassa puhkuvilla. Eli ei kauheen energia pihi talo. Siitä huolimatta mun mielestä todella edullista asumista.
Mä tein rempat ja muija hoiti kakarat. Silleen me saatiin kaikki tehtyä.
Aktiivisuus
Ei tapahtumia.
No pihanhoitoon en tarvitse kun ruohonleikkurin 950e lumilingon 2000e ja ne uusitaan ehkä 10-15 vuoden välein. Bensaa menee vajaa 10l vuodessa. Pihan hiekkaamiseen menee talvessa 3 säkkii soraa 30e. Multaa saan tunkiolta jos tarvin. Siemeniä ostan talvella linuille ja kukat kukii joka kesä ihan itsestään. Työkaluja on ehkä 3000e arvosta jotka olen ostanut siloin kun tein remppaa 20v sitten... Ilmakanavia ei näin vanhassa talossa ole, mutta piipun nuohouksen unohdin 120e vuosi.