Juljus
Seurattavat (0)
Seuraajat (0)
Seuratut keskustelut
Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.
Kommentit
Mä aina vuokraan mökin jos haluan sellaiseen mennä. Omaa en ostaisi koskaan.
78% ja 26c näyttäs olevan. Kosteeta on. Pihalla eioo kuivunu ees lätäköt viimmeyön sateilta, vaikka aurinko on paistanu koko päivän.
Mun asumiskulut ja mielipiteet on nyt varmaan kaikille selvät. Niitä voi jokainen verrata omiinsa ja päätellä siitä sitten itse. En enään kommetoi tähän ketjuun ettei mene jankuttamiseksi, mutta seuraan kyllä ketjua innolla.
Aktiivisuus
Ei tapahtumia.
Eioo. Jos laittaa 2 ni sit alkaaolla sinnepäin. 4 olis hyvä. 5 menee jo juppailun puolelle...