Juljus
Seurattavat (0)
Seuraajat (0)
Seuratut keskustelut
Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.
Kommentit
Se viel, että tossa 8000-12000 on sit kaikki kulutettu sähkö. Lämmityksen osuutta en osaa ees arvata.
Mulla ollu jo toistakymmentä vuotta semmonen. 14 000 makso muistaakseni asennettuna vanhan öljykattilan paikalle. Sähköö on menny vuodessa 8000-12000kwh, riippuen miten paljon on polteltu puita takassa.
Mä pidän lapista. Yritän käydä siellä joka kesä.
Aktiivisuus
Ei tapahtumia.
Joo lämpiää. Riippuu paljon myös kuinka kylmä talvi on ollut. Noi on ääripäät noi lukemat.