Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Beaver

Seurattavat (0) Seuraajat (0)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

3/44 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaan kolahti.

1/4 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä Graco Autobaby telakalla ja Graco Mirage rattaat oli jo pojalla.

Ja taas samanlainen satsi odottamassa toista ;-)

15/24 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

poistettu 2 luomea.

Leuassa oli n. 2-3mm luomi ja siihen tuli 4 tikkiä.

Olkapäässä tissiksien henkselin kohdalla oli myös pieni luomi ja olisikohan ollut 2 tikkiä.

Parempia ne arvet on, vaikka hurjalta näyttääkin ainakin leuassa.

Ja leuasta poisti lekuri, jota sanotaankin Lapaseksi...

10/27 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kersana, 2 kertaa aikuisena pitkin hampain vaarini daamina ja kerran kun sain kaverin kanssa vapaaliput kesäteatteriin. Muuten ei kuulu harrastuksiini teatterit.

Ja ammattikoulupohjalta vastailen.

32/40 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä? Ei kai ne sitä piikkiä selkään jätä pistämisen jälkeen??? Mulla ainakin kun on kaksi kertaa piikki annettu niin ei sinne selkään ole mitään jätetty...???


Kaksi kertaa sain epiduraalia, tosin nekään eivät ponnistukseen asti riittäneet.

Pistivät sen piikin sinne ja ottivat pois vasta kun poika oli ulkona.

Tai tiedä häntä että oliko siellä piikki vai mikä, mutta ainakin joku valmius tökätä uusi satsi pistämättä enää uudelleen. Viisaammat valistakoot, että mitä siellä selässä oli...

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.