Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Beaver

Seurattavat (0) Seuraajat (0)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

3/5 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rv7 oli vielä kaikki hyvin mutta rv11 alkoi pieni tihku ja ultrassa näkyi kuollut sikiö.

Kaavintaan rv12. :'-(

12/46 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei halua enempää.

En tietysti minäkään vielä, mutta mahdollista se olisi.

Nyt on siis minun 3v poika ja yhteinen (tyttö?) tulossa.

Ikääkin alkaa miehellä jo olla, eli tämä tulevakin on jo iltatähti.

6/17 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ohimennessään" on sellaisia kevyitä pusuja ja kun kiimailemme niin suunnilleen nuolemme pebaa yläkautta. Sitten tietysti kaikkea siltä väliltä. Joskus vähän vihjeeksi "liian" pitkiä suuteloita.

12/14 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja odotan kun mies alkaa siivota kun pitäisi lähteä.

Aina alkaa joku ihmeen kenkien järjestely, pullokassi-inventaario, avainten siirtely, lippiksien nysvääminen, lelujen nostelu tai paperinkeräyslehtien lajittelu.

Kun "siivoukset" on suoritettu ja muuten valmiina niin alkaa lompakon etsiminen.

Kun lompakko on löytynyt ja olemme päässeet autoon saakka niin pitää palata sisälle etsimään aurinkolaseja. Että ei mikään ihme että voin vielä istua kaikessa rauhassa tietokoneella vaikka näen miehen vetävän jo housuja jalkaan.

Muutenkin mieheni on krooninen myöhästelijä ja parempi tehdä aikataulut sen mukaan...



ps. Isäni kyllä on sellainen lähtönäätijä että äidilläni menee ärtsysoppa sieraimeen ennenkuin he pääsevät yhtään mihinkään.

34/70 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miun nimi o Anna. Tänää kävin uimas rannal ja sejjälkee mentii kavereitten kaa elokuvii. Katottii joku toimintaelokuva joka oli miu mielest aika tylsä, meinasin nimittäi nukahtaa. Kaverit kyl tykkäs elokuvast, ne puhu siit koko kotimatkan. Huomen miu loma loppuu ja meen töihi. Ja nyt taijan mennä nukkumaa, hyvää yötä!

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.