Beaver
Seuratut keskustelut
Kommentit
pyykkäys, karkkieni napsiminen, hikisenä minuun puuttuminen, nännieni nypläys, hiusten kasvatus sentin mittaiseksi...
Itselläni kierto on ollut 28-45 päivää, joskus tosin väliä puoli vuotta.
Teroluteilla kierto tasoittuu, mutta eivät auttaneet raskautumiseen.
Vasta Clomeilla oli potkua tarpeeksi ;-)
Ylivoimaista kipua. En edes pystynyt huutamaan.
Ei vaan energia olisi riittänyt äänen tuottamiseen.
Olin jo valvonut puolitoista vuorokautta ja ponnistusvaihe kesti yli 2 tuntia.
Jatkuva oksentaminen vei viimeisetkin voimat.
Ja miten riehutaan kun jalat olivat telineissä ja letkua roikkui joka paikassa?
Oli oma sykemittarianturi sormessa, vauvan päässä sykeanturi, supparianturi mahalla, tippaletku oksitosiinilla kämmenselässä, epiduraalipiikki selässä, verenpainemansetti käsivarressa ja ilokaasusysteemit käsissä.
Että joo, hiljaa olin ja paikoillaan.
joten kuten arvata saattaa, suunnittelupuoli on ihan hanurista.
Joka päivä veetuttaa erinäiset ratkaisut täällä.
Sauna on kellarikerroksessa ja siellä on todella kylmä lattia(kin).
Alakertaan pääsee pienestä ovesta (jos vessan ovi ei ole samaan aikaan auki).
Raput ovat kapeat, jyrkät ja kierteellä. Rappujen alapäässä on katto jota täytyy päällä väistää.
Lisäksi pesuhuone puuttui ennen, nyt on sentään saunaan rakennettu välisermi että saa lauteet ja suihkun eri puolille. Pyykkikone on pukuhuoneessa ja letkut täytyy vetää saunan puolelle koska pukuhuoneessa ei ole hanaa eikä viemäriä.
Vessa on pieni ja siellä(kään) ei ole viemäriä. Myöskään ei tulisi mieleenikään päällystää seiniä muovimatolla. Aika ruma paikka. Ja vessojakin on vain yksi (kiva lapsiperheessä...).
Keittiössä on pieni (55cm) jääkaappi pakastelokerolla, siis ei löydy pakastinta kuin sieltä ihanasta alakerrasta. Jääkaappi on alakaapin päällä heti lieden vieressä, ärsyttävä seinä koko ajan tiellä. Pieneen keittiöön on 2 ovea ja 2:lla seinällä on ikkunat, eli mihin v*ttuun ne kaapit mahtuvat??? Kaikenkaikkiaan se on eri vuosikymmenillä nysvätty epäkäytännöllinen silppusäkki.
Muuten ihan toimiva talo...tai sitten ei...
Sitten on näitä suuria suosituksia...
Ei enää vihreä-violettia irokeesiä, ei tarvitse työntää yli euroa pelikoneisiin.
Muuta ei juuri nyt tule pieneen likaiseen mieleeni.