Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Beaver

Seurattavat (0) Seuraajat (0)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

12/37 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jotain.

Varmaan suikalekastiketta ja perunoita tai riisiä.

26/26 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika asuu papereiden mukaan isällään, mutta meillä on yhteishuoltajuus.

Ja minä odotan lasta toiselle miehelle.

Ei kanattaisi virallisesti muuttaa yhteen poikaystäväni kanssa kun se käy niin kalliiksi.

Jos poika asuisi minun (ja tulevan vauvan) kanssa niin maksaisin jo automaattisesti tulevilla tuilla kämppäni vuokran ja sähköt. Lisäksi pojan hoitopaikka ei maksaisi mitään.

Laittaa vähän harkitsemaan että mitä tekisin...

14/15 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisessä raskaudessa täällä oli ainakin tarjolla vain synnytysvalmennus.

Onko se sama juttu? Sitäkin oli vain yhden kerran. Jotain höpöhöpöhengityksiä.

Kertokaa lisää perhevalmennuksesta.

2/5 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 29v ja mies on 47v. Suunnilleen siis samoissa pyöritään.

Hyvältä tuntuu ja aina vain paranee ;-)

2/2 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hämmentää suurta kermasammiota kauhalla ;-)

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.