Beaver
Seuratut keskustelut
Kommentit
Poika asuu papereiden mukaan isällään, mutta meillä on yhteishuoltajuus.
Ja minä odotan lasta toiselle miehelle.
Ei kanattaisi virallisesti muuttaa yhteen poikaystäväni kanssa kun se käy niin kalliiksi.
Jos poika asuisi minun (ja tulevan vauvan) kanssa niin maksaisin jo automaattisesti tulevilla tuilla kämppäni vuokran ja sähköt. Lisäksi pojan hoitopaikka ei maksaisi mitään.
Laittaa vähän harkitsemaan että mitä tekisin...
Edellisessä raskaudessa täällä oli ainakin tarjolla vain synnytysvalmennus.
Onko se sama juttu? Sitäkin oli vain yhden kerran. Jotain höpöhöpöhengityksiä.
Kertokaa lisää perhevalmennuksesta.
Itse olen 29v ja mies on 47v. Suunnilleen siis samoissa pyöritään.
Hyvältä tuntuu ja aina vain paranee ;-)
hämmentää suurta kermasammiota kauhalla ;-)
ja jotain.
Varmaan suikalekastiketta ja perunoita tai riisiä.