Beaver
Seurattavat (0)
Seuraajat (0)
Seuratut keskustelut
Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.
Kommentit
ja kohta on omaa perhettä 4h ja tilaa 77m2.
Kyllä se neliöiden järkevä käyttökin auttaisi, mutta minkäs teet, vanha okt...
Kyllähän sieltä on välillä niitä napsittu,
mutta ainakin omani ovat vielä toiseksi viimeisellä sivulla hengissä ;-)
Tai no, miten sitä nyt boikotoidaan kun en yleensäkään käytä linjakasseja.
Mutta jos saisin valita niin boikotoisin.
Syynä henkilöstöpolitiikka, tes-noudattamattomuus, homeiset ja joskus jarruttomat linja-autot...
eli tuntisin hänet henk.koht. ja olisin kunnon ihmiseksi todennut, niin mikä ettei.
Samaa koskee kyllä kaikkia rotuun tms. katsomatta.
Tiedän täälläpäin 3 tunnollista romanityömiestä. eli heitäkin joukosta löytyy ;-)
Aktiivisuus
Ei tapahtumia.
Pitäisi varmaan alkaa kysellä kun yksi huuto meni 29.6. kiinni ja vielä ei hilloja näy.
Liekö sitten stadilainen ulkkis unohtanut?
Taidankin lähettää muikkarin.