Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Beaver

Seurattavat (0) Seuraajat (0)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

4/8 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi varmaan alkaa kysellä kun yksi huuto meni 29.6. kiinni ja vielä ei hilloja näy.

Liekö sitten stadilainen ulkkis unohtanut?

Taidankin lähettää muikkarin.

3/17 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kohta on omaa perhettä 4h ja tilaa 77m2.

Kyllä se neliöiden järkevä käyttökin auttaisi, mutta minkäs teet, vanha okt...

3/3 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sieltä on välillä niitä napsittu,

mutta ainakin omani ovat vielä toiseksi viimeisellä sivulla hengissä ;-)

19/48 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai no, miten sitä nyt boikotoidaan kun en yleensäkään käytä linjakasseja.

Mutta jos saisin valita niin boikotoisin.

Syynä henkilöstöpolitiikka, tes-noudattamattomuus, homeiset ja joskus jarruttomat linja-autot...

19/20 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli tuntisin hänet henk.koht. ja olisin kunnon ihmiseksi todennut, niin mikä ettei.

Samaa koskee kyllä kaikkia rotuun tms. katsomatta.

Tiedän täälläpäin 3 tunnollista romanityömiestä. eli heitäkin joukosta löytyy ;-)

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.