Beaver
Seurattavat (0)
Seuraajat (0)
Seuratut keskustelut
Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.
Kommentit
Jos tarkoitat että sukuni on tunnistanut ja olemme mustalla listalla sen kuvan vuoksi...
Niin ei, ei ole tunnistettu. Boikotti alkoi jo yli 2v sitten.
Minulla on väärä mies, jossa ei ole mitään hyvää.
Siitä norsunnutturat sukulaisten naamoissa.
Minulla on kankussa sellainen rujo reikäarpi ja miehellä myös.
Ihan kuin sellainen rustopohjainen kuoppa.
(ikää tosin liian vähän tähän kysymykseen...)
Miksen minä ole saanut?
Vai tykkääköhän ylläpito värkkini kuvista?
;-)
Aktiivisuus
Ei tapahtumia.
Korkeintaan siskoni ja hän kyllä tietää.
Mitä se muuhun tunnistamiseen liittyy?
No paljastakaa minusta joku mehukas juoru!