Beaver
Seuratut keskustelut
Kommentit
migreenin takia. 50 nappia.
Kun sanoin että alkaa migreeni taas vaivata ja joskus olen kokeillut codia siihen.
Miksi meitä vainotaan näin? :D
No varmaan koska av-mammoja nyppii kun eivät tiedä ketä olemme ;-)
Täältä on mahdoton tunnistaa kun ei vaan kerro nimiä (ihmisten tai paikkojen).
Jos joku minut tuntee niin varmasti tunnistaakin kirjoituksista.
Mutta jos ei tunne niin mahdoton lähteä selvittämäänkään.
Ja sekös vasta joitakin nyppiikin!
ja vähän erikoisen mallinen ei mikään peruskulli joten entiset naisystävät tunnistaa taatusti jos niitä on ollut. terkuin tuhannen kans ainaskii ja tiedän että jokainen kulli on yksilö niin kuin pillukin. Tunnistaminen on yhtä helppoa kuin näkisi valokuvan kasvoista.
Viimeiseen 20v:een mieheni on ollut vain exänsä kanssa, yhden panon kanssa ja minun kanssani.
Exää ei varmasti kiinnosta, pano ei hiffaa yhteyttä ja minä tiedän.
Kuka näistä paljastaa?
Molempien värkit on esitelty kuvin ja exien on helppo tunnistaa. Pieni hetki ja nimenne on kaikkien huulilla. Mietipä sitä pukama tai siis majava.
Minun exäni ainakin tietää koko jutun. Olen kertonut.
Mieheni exä ei todellakaan katsele tällaisia sivuja tai lööppejä.
Hän on erään uskontokunnan vakaa edustaja ja hieman tosikko.
So?
[/quote]
et sai pillunsa esille... Se varmaan aiheuttaa muissa kateutta.
[/quote]
Mitä kateutta? Mistä joku olisi minulle kateellinen? Pukamista?
Vai siitä mielettömän megalomaanisesta julkisuusrumbasta? ;-)
Ei se ole julkisuutta jos kukaan ei tiedä edes henkilöä jutun takana!
Ja on täällä muutkin saaneet värkkiään esitellä ihan niin paljon kuin ovat uskaltaneet.
Turha kadehtia, olen vain ruma ja köyhä tavis.