Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Beaver

Seurattavat (0) Seuraajat (0)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

6/28 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus poika on pyytänyt minuakin "ampumaan" vaikka kepillä,

mutta en ole suostunut vaan olen sanonut että ampuminen ei ole kivaa.

Yhtään pyssyä en ole poitsulle ostanut mutta hän saa ihan itse keksiä sellaisen jostain jos huvittaa.

Toivon silti että asenteeni tarttuu.

Aikoinaan poika sitten tekee omat päätöksensä,

mutta en todellakaan olisi pahoillani jos hänestä tulisi sivari.

17/21 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikana muka "nauttia" panaCODIA?


Ainakin neuvolalekuri kirjoitti sitä.

Ja edellisessä raskaudessa myös.

5/5 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mansikanmakuista kermavaahtoa:) Pääseekö osingoille?


Nyt jos lähtisit kotoasi ajamaan niin olisit täällä ennen miestäni ;-)

1/3 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

makuasioista ei voi kuin kiistellä ;-)

25/30 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka minä tai joku muu on? ja jos nyt joku mut tunnistaa, niin mua ei haittaa yhtään. Tuskin se teiltä nikittömiltä on pois, jos me täällä esiteltiin värkkejämme. Ihme touhua, prkl, menkää vaikka ulos ja uimaan, niin saatte muuta ajateltavaa:)


Mutta kun mammoilta on mennyt kesäloma piloille kun miettivät että ketä ne Poslari ja Biiveri ovat.

Neiti etsiviä harmittaa.

Jos yhtään lohduttaa niin en ole kiinnostava henkilö.

Tylsä tyyppi pienipalkkaisessa hommassa (paitsi nyt e-äippärahalla).

Miksi pitää yrittää repiä riemua ja sensaatiota jokaisesta psykoanalyysin murusesta?

Kysykää suoraan jos askarruttaa!

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.