Beaver
Seurattavat (0)
Seuraajat (0)
Seuratut keskustelut
Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.
Kommentit
Tai ehkä se ei olekaan. Me vain kuvittelemme niin.
Oikeasti se on siksi että heinäsirkat voisivat maastoutua paremmin.
mutta olen kyllä esittänyt lisäkysymyksiä ja ohjannut keskustelua.
Aktiivisuus
Ei tapahtumia.
Ei oikein ole sellaisia kavereita ainakaan montaa, jotka tulisivat edes käymään.
Yksi nyt varmaan muuten voisikin, mutta hänelläkin on la samoihin aikoihin.
Sukuani näkee varmaan vielä vähemmän (olemme "mustalla listalla").
Miehen puolelta löytyy sisko 230km päästä ja vanhemmat n.80v 250km päästä.
Eli aika rauhassa saa olla.
Kävisi sitten edes joku niin ei tarvitsisi mökkihöperöityä tänne...