Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Beaver

Seurattavat (0) Seuraajat (0)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

1/47 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: -80 jesaripommilla ajava (jonka mies ajaa -08 autolla)

54/72 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kissa, ei koiraa. Ymmärrän silti että koirat "syövät" kissoja.

Vanhemmillani oli iso koira ja 4 kissaa.

Omat kissat pitivät koiraa ovimattonaan mutta auta armias jos pihaan tuli vieras kissa...

Silloin kissa määräsi suunnan ja koira vauhdin.

En tiedä mitä olisi tapahtunut jos koira olisi saanut kisun kiinni...

Vanhemmillani on ihan portiton piha ja aitakin on vain silmänlumeeksi.

Koira ei koskaan lähtenyt mihinkään ja pysähtyi tontin rajalle vaikka kissa jatkoi matkaa.

6/11 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanomatta mitään. Kärreistä kipinät sinkoilee v*tutuksen voimalla.

En anele latua. Teen sitä.

9/28 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa mitä nimittäin opetat on oma asenteesi - loppu on pelkkää ulkokultausta. Onnea matkaan. :D


Eikös se asenne ole tärkein?

Pääasia on että minä en pyssyihin puutu.

Poika saa silti leikkiä sotaa jos haluaa.

Oli minullakin kersana kaikenmaailman lelupyssyjä ja itse tein lisääkin.

Ja ihan rauhaa rakastava minusta kai tuli...?

1/6 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen saanut melkein kaikki työpaikkani tutunkaupoilla.

Nykyinenkin työpaikka tuli sillä että kaverini joskus bylsi pikkuveljeni luokkakaverin kanssa.

Tämä mies taas oli erään pomon kanssa tekemisissä ja mainitsi tietävänsä erään työttömän...

Sain ensin tuuraushommia ja sitten vakipaikan.

Eli koskaan ei tiedä mihin oveen sinulla on avain ;-)

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.