Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Beaver

Seurattavat (0) Seuraajat (0)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

4/6 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan niiiiin hyvää kylmänä!

1/4 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ei tiennyt että söin clomeja ;-)

8/12 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kommentoidaan ihan vapaasti vaikka ihmisten "pantavuusastetta".

Miksi suuttuisin jos mieheni sanoo vaikka serkustani että hän on pantavan näköinen?

Olen minäkin ollut fantasioissani hänen bändikaverinsa joka vetelee vaikka minua.

Ja olen sen miehelleni kertonutkin.

Ehkä olemme kieroutuneita pervoja (ja vielä ylpeitä siitä). So?

3/3 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vielä harmittaa kun en saa mennä töihin vaan joudun olemaan e-äippärahalla.

Mutta sehän ei ole (tavallaan) miehen vika.

2/3 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on muuttunut vieläkin paremmaksi.

Hän ymmärtää hormonimyllerryksiäni aika hyvin.

On niistä jotain hyötyäkin, olen kai muuttunut enemmän "kotihengettäreksi".

Ahdistaa oikeastaan vain miljoona asiaa jotka pitää tehdä valmiiksi ennen vauvaa.

Ja toinen on supistukset seksin aikana.

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.