Beaver
Seuratut keskustelut
Kommentit
Onhan tuossa onneksi vielä luultavasti ihan kivasti aikaa saada järjestykseen kämppä. Olisiko teilä tarkoitus siis muuttaa jonnekin yhteen? Olette siis koko raskauden ajan asuneet erillänne?
Olemme asuneet erillämme (ja siis asumme vieläkin).
Lopputulos on kyllä rahallisesti ihan sama, muutan tai en.
Varsinkin jos tämä rakas rakoperseeni ei tunnustaisi isyyttään.
Maksaisin automaattisilla tuilla kämppäni vuokran.
Miehellä on pieni okt ja siihen kai pitäisi ahtautua.
Ennen siinä asui 1hlö, kohta siihen pitäisi mahtua 4...
Olet todella välinpitämätön jos niin teet. Pidin sinua hauskana mutta nyt putosi arvostus pohjamutiin, jos lapsesi lentää tuulilasin läpi tielle niin toteatkohan enää että oli pakko kun ei ole rahaa parempaan autoon. Ei saatana, ole sitten ilman mutta älä riskeeraa viatonta lasta. Vauvan ajattelit kuljettaa sylissä vai?
on minulla toinenkin auto. Ei vain ole varaa korjauttaa sitä.
Siinä olisi turvavyöt 7:lle hengelle.
Syyläri vuotaa, pakoputki poikki, jarruputkessa reikä, valot v*ttuilevat...
Miehellä olisi varaa, muttei mielenkiintoa korjauttaa sitä.
Tuossa vanhemmassa (ja toimintavarmemmassa) autossa on kyllä apparilla vyö,
eli vauvan saisi ihan normaalisti etupenkille kiinni.
Onhan tässä melkein 3kk aikaa miettiä ratkaisuja. En vain näe hyviä.
No jo on murheet kasaantuneet. Koita jaksaa! Paljonkos sulla olikaan laskettuun aikaan aikaa? Luinko mä jostain ketjusta, että vedät 1-2 siideriä viikoittain? Vai sekoitinko henkilön?
Olen se kaiken pahan alku ja juuri.
Vedän 1-2 saunasiideriä viikossa. Viikkoja nyt 27.
Auto asentaja auttaa.
Viimeeksi tänään soitin eräälle auton masentajalle. Pikkuveljelleni.
Suositteli siirtämään kattilan paalattavaksi.
Sanoi vain että osta samanlainen auto kuin hänellä.
Lupasin ostaa jos sen saa minun rahoillani...
isällään 100km päässä.