Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Beaver

Seurattavat (0) Seuraajat (0)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

24/51 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivä kerrallaan siivoatte yhdessä. ja tarjoudu sinä hoitamaan autosi korjaukseen, jos kerran mies maksaa (jossei rahasta ole kiinni) ? mutta siinä on ryhdistäydyttävä että lasta ei voi kuljettaa ilman istuinta!!


Ei ole rahasta kiinni, mutta kun se on MINUN autoni.

Itse olen rahajuttuni sössinyt ja autoni hankkinut.

Nyt vain lusikoin sitä soppaa. Apuja ei tule.

Ja sitäpaitsi eihän MIEHELLÄ ole mitään hätää. Hänellähän on -08 auto!

Ei liikuta hänen hanuriaan minun -80 auto :-(

1/9 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota omasta tai kumppanisi suvusta joku kiva.

1/8 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan tarvitse edes selittää...

22/51 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan viitsi "lohdutella" tuollain toimivaa äitiä.


Nämä ovat siis tulevaisuuden kauhukuvia joita itse pyörittelen pienessä hormonihuuruisessa mielessäni.

En tietenkään haluaisi kuljettaa poikaa turvavyöttömällä takapenkillä, enkä ole sitä vielä(!) tehnytkään. Ahdistaa vain kun en näe ratkaisua tuohon probleemaan. Eivät nämä e-äippärahat niin isoja ole, että ostaisin edes halpaa autoa :-(

12/17 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa yksin.

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.