Beaver
Seurattavat (0)
Seuraajat (0)
Seuratut keskustelut
Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.
Kommentit
Ota omasta tai kumppanisi suvusta joku kiva.
Ei kukaan viitsi "lohdutella" tuollain toimivaa äitiä.
Nämä ovat siis tulevaisuuden kauhukuvia joita itse pyörittelen pienessä hormonihuuruisessa mielessäni.
En tietenkään haluaisi kuljettaa poikaa turvavyöttömällä takapenkillä, enkä ole sitä vielä(!) tehnytkään. Ahdistaa vain kun en näe ratkaisua tuohon probleemaan. Eivät nämä e-äippärahat niin isoja ole, että ostaisin edes halpaa autoa :-(
Aktiivisuus
Ei tapahtumia.
Ei ole rahasta kiinni, mutta kun se on MINUN autoni.
Itse olen rahajuttuni sössinyt ja autoni hankkinut.
Nyt vain lusikoin sitä soppaa. Apuja ei tule.
Ja sitäpaitsi eihän MIEHELLÄ ole mitään hätää. Hänellähän on -08 auto!
Ei liikuta hänen hanuriaan minun -80 auto :-(