Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Beaver

Seurattavat (0) Seuraajat (0)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

6/51 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sä beaver ihan oikeasti kuskaa lastasi ilman turvaistuinta ja vöitä, en jaksa uskoa et äiti vaarantaisi lapsensa noin?!


Jos ei ole varaa ostaa uudempaa autoa, niin minkäs teet?

Se jesaripommi on samaa vuosimallia kuin minäkin.

Ja joo, soittoleski oon. Ehkä tekee tänään vain hyvää...

15/15 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

light päärynäsidukkaa.

3/16 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa ja kamalaa.

t: rv27

1/2 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä katson töllöä.

12/15 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka "sulattavat" karvat pois ilman höyläystä. Miten käykään jos sitä joutuu herkille limakalvoille.


Ja ainakin minun oli pakko laittaa sitä limakalvoille.

Karvoja kasvaa häpsyjen sisäpuolellakin.

Kyllähän se tuntuu vähän samalta kuin blondausaine päänahassa, mutta ei paha.

BlitzBlankia saa ainakin jostain nettiapteekista.

Mieheni tilasi sitä, joten en muista osoitetta.

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.