Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Beaver

Seurattavat (0) Seuraajat (0)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

40/51 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän tietää kuka sä olet.


Eli en ihan ymmärtänyt pointtia???

37/51 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tilanne olisi tuo ja auton käyttö olisi välttämätöntä. Meillä on itseasiassa sellainen tilanne että mies kulkee polkupyörällä töihin ja minä kuskaan lapset autolla. Koska niin on turvallisempaa. Ja sovittu on niin että jos hänkin tarvitsisi autoa ts. ei voisi ajaa pyörällä, otettaisiin vaikka lainaa että saataisiin kummallekin turvalliset autot. Beaver, sun tilanteessas kammoksun sitä että miehesi ei taida tajuta mitä perhe merkitsee. Sitä että perhe on yhteisyritys, jossa kaikkien sen jäsenten hyvinvointi ja turvallisuus on yhtä tärkeää. Kuinka teillä on noin muuten sovittu että raha-asiat hoidetaan kun asutte yhdessä? 31


Minulla on vanhaa exän aikaista asuntolainaa ja miehellä maksettu talo.

Minä kelan rahoilla ja mies käy töissä.

Molemmilla omat rahat, eli toisella paljon ja toisella vähän.

Ei kai oikeasti hänen pitäisi ostaa minulle autoa?

En ikimaailmassa edes usko, että hän ostaisi...

36/51 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse kun ei ole akasta vaan lapsista, kunnollinen normaali mies tahtoo tulevan lapsensa, lapsipuolensa sekä sen akkansa olevan turvallisella pelillä liikenteessä, se on sitä välittämistä.


Ja siksi ei voi käyttää miehen autoa, kun hän käy sillä töissä 3km päässä.

(jos saa taas syksyllä entisen hommansa takaisin)

Illalla tietysti voisi lainata, mutta päivät...

27/51 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootko ajatellu että sulla on tainnu tuo miehen valinta mennä ihan mettään? Kerroit jo aiemmin tätä autoasiaasi jossain ketjussa, muistaakseni ennen nikkiäsi. Jo silloin ajattelin että kuinka voi nainen valita tuollaisen ääliömiehen joka ei arvosta naisensa ja lapsensa turvallisuutta että hommaisi auton jossa on edes riittävästi turvavöitä. Piittaamaton mies sulla!


Onko kaikilla muilla sellainen mies joka ostaisi akalleen auton?

Vaikka se maksaisi 500e? Sillä hintaa varmaan saisi sellaisen turvavyöllisen?

1/4 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai Kakka-Pelle ;-)

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.