Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Beaver

Seurattavat (0) Seuraajat (0)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

13/13 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi senkin pitäisi olla nykyään Shaved Beaver ;-)

Naamastani näytän ennemminkin petolinnun peräpeililtä pahimpaan ripuliaikaan.

2/6 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sänkyni lämmittäjää ärsyttää Volvomainos.

Se missä sanotaan "draiv ii", kun se pitäisi kuulemma sanoa "driiv ee".

Jotenkin ruotsalaisittain?

7/13 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajaa hirveellä kottero autolla ja mies upouudella. Lapsikin on juuri tuon ikäinen. En kehtaa pyytää et vetäis housut kinttuihin et tunnistaisin sen varmasti.


että minkä värinen kotteroni on... ;-)

Voihan se olla että joskus joku tunnistaakin. En sano täällä mitään mikä loukkaisi ketään.

Eli mistä jäisin kiinni? Pukamista?

44/51 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumistukea en ole koskaan saanut ja poika on kirjoilla isällään.

Meillä on yhteishuoltajuus, viikko-viikko -systeemillä.

Pitäisi kai pitää oma kämppä ja pyytää pojan isältä että saisin pojan kirjallisesti minulle.

Ei kai se mihinkään konkreettisesti vaikuttaisi?

Saisin lapsilisän, yh-korotuksen ja pienemmän hoitomaksun.

Itseasiassa saisin kai 2xlapsilisä yh-korotuksella, elarit vauvasta ja hoitomaksua ei olisi?

Maksaisin noilla lisärahoilla jo vuokran...

41/51 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ostaa sulle auton jolla voit lasta kuljettaa. Jos ei osta -> ei välitä. Mitä hittoa sä sellaisella miehellä teet???? Älä nyt vaan vielä kerro, että teillä kumpikin maksaa omat kulunsa ja lasten, siis molempien, on sitten sun kuluja? Eihän? 31


Hän on kyllä maksanut puolet vaunuista, kaukalosta ja hoitopöydästä.

Ja ihan kokonaan ostanut jo kosteuspyyhepaketin (melkein 2e).

Itse olen tosiaan hommannut loput ja mitä esikoiselta on jäänyt.

Pojasta ei ole hänelle kuluja ollut, kuin korkeintaan jotain ruokaa.

Ja miksi pitäisikään? Hän on minun poikani.

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.