Beaver
Seuratut keskustelut
Kommentit
mutta sänkyni lämmittäjää ärsyttää Volvomainos.
Se missä sanotaan "draiv ii", kun se pitäisi kuulemma sanoa "driiv ee".
Jotenkin ruotsalaisittain?
Ajaa hirveellä kottero autolla ja mies upouudella. Lapsikin on juuri tuon ikäinen. En kehtaa pyytää et vetäis housut kinttuihin et tunnistaisin sen varmasti.
että minkä värinen kotteroni on... ;-)
Voihan se olla että joskus joku tunnistaakin. En sano täällä mitään mikä loukkaisi ketään.
Eli mistä jäisin kiinni? Pukamista?
Asumistukea en ole koskaan saanut ja poika on kirjoilla isällään.
Meillä on yhteishuoltajuus, viikko-viikko -systeemillä.
Pitäisi kai pitää oma kämppä ja pyytää pojan isältä että saisin pojan kirjallisesti minulle.
Ei kai se mihinkään konkreettisesti vaikuttaisi?
Saisin lapsilisän, yh-korotuksen ja pienemmän hoitomaksun.
Itseasiassa saisin kai 2xlapsilisä yh-korotuksella, elarit vauvasta ja hoitomaksua ei olisi?
Maksaisin noilla lisärahoilla jo vuokran...
se ostaa sulle auton jolla voit lasta kuljettaa. Jos ei osta -> ei välitä. Mitä hittoa sä sellaisella miehellä teet???? Älä nyt vaan vielä kerro, että teillä kumpikin maksaa omat kulunsa ja lasten, siis molempien, on sitten sun kuluja? Eihän? 31
Hän on kyllä maksanut puolet vaunuista, kaukalosta ja hoitopöydästä.
Ja ihan kokonaan ostanut jo kosteuspyyhepaketin (melkein 2e).
Itse olen tosiaan hommannut loput ja mitä esikoiselta on jäänyt.
Pojasta ei ole hänelle kuluja ollut, kuin korkeintaan jotain ruokaa.
Ja miksi pitäisikään? Hän on minun poikani.
Paitsi senkin pitäisi olla nykyään Shaved Beaver ;-)
Naamastani näytän ennemminkin petolinnun peräpeililtä pahimpaan ripuliaikaan.