Beaver
Seurattavat (0)
Seuraajat (0)
Seuratut keskustelut
Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.
Kommentit
Poika tuli alakautta. Ei enää koskaan sellaista repimistä...
Ei ollut kivaa ponnistaa yli 2 tuntia ja kuitenkin vasta imukupilla alkoi tapahtua.
Repeämiä tuli ja tikkejä sisälle ja ulos.
Poika oli veltto ja valkoinen syntyessään. Joutui heti elvytykseen.
Vasta 3kk päästä alkoi kävelylenkit kiinnostaa kun raapivat tikkirykelmät helpottivat.
4.8.2009 olen jo tuossa poliasiassa viisaampi...
Ennen nosti, mutta nyt masuasukki voisi litistyä.
Aktiivisuus
Ei tapahtumia.
Nuo marjastusmehustussäilömissienestysjutut on ihan kuutiedettä.
Toisaalta osaan sitten muuta. Vaihdan autooni renkaat ja osaan rakentamisen alkeita ;-)