Beaver
Seurattavat (0)
Seuraajat (0)
Seuratut keskustelut
Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.
Kommentit
Minä en leikkaa nurtsia enkä imuroi.
Ne kuuluvat miehelle, halusi tai ei.
Mielestäni ihan kohtuullinen työnjako.
Mies on päivät töissä ja minä kotona, joten joudan kokkaamaan, tiskaamaan, pyykkäämään...
Että onkin niin paljon erinäköisiä värkkejä.
Nou hätä, kyllä jokaiselle hevoselle ajaja löytyy ;-)
tai Pasi-Anssi.
Hauskimpia nimiä löytyy pohjoisimman Suomen puhelinluettelosta ;-)
Aktiivisuus
Ei tapahtumia.
koko asian.
Sitä päivää ei nimittäin näytä tulevan :-(