Beaver
Seuratut keskustelut
Kommentit
Jos vaikuttavat kiinnostavilta henkilöiltä niin voisin piipahtaakin.
Tuparit ja siihen liittyvä meteli on ihan ok.
Mies on ottanut siipiensä suojaan koko paketin, minut ja pojan.
Jo varhaisessa vaiheessa poika sai miehen pienestä okt:sta oman huoneen.
Ja vieläkään emme siis virallisesti asu yhdessä.
Nyt meille on tulossa eka yhteinen ipana ja mieskin pääsee vanhoilla päivillään isäksi ;-)
Onneksi mies ja poika tykkäävät toisistaan eikä meillä erotella "sinun" ja "meidän" lapsia.
niin kyllä.
Mutta en ajattele sitä ainakaan joka päivä.
Jännä nähdä että miten käy rokotusten aikatulujen yms. kanssa.
Aletaanko rokottaa vasta kun vauva on jo syntynyt ja joudumme väliinputoajiksi?
Mitä yhteistä on basistilla ja ihokarvalla?
-Jos ei haittaa niin antaa olla ;-)
Ja möllykkä kans.
Itse olin koko pitkän vapun osastolla ja sujuvasti sukeltelin bittiviidakossa.
Muuten olisikin ollut aika tylsää.