Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Beaver

Seurattavat (0) Seuraajat (0)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

1/9 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok perusistuin. Saa selkä menosuuntaan ja kasvot menosuuntaan vöillä tai ilman.

Aika huono sivuttaistuki, mutta muuten oiva. Pitkä käyttöikä.

5/11 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisella putkilomallisella sain vain kädet kyynärpäitä myöten maitoiseksi.

Putkiloon sitä ei oikein mennyt ja muutenkin heikko saalis.

Sähkökäyttöisellä sain sujuvasti mölöt oikeaan paikkaan ja tissit tyhjiksi ;-)

8/8 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

melko tarkalleen 3v synttäreiden aikaan.

Itse opin muistaakseni jotain n. 5-6v.

2/6 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä piti olla viime perjantaina tilipäivä, mutta ei näy hilloja vieläkään.

On se tili ennenkin vähän viiraantunut, mutta jos ei huomenna ala tapahtua, niin...

13/13 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

3v:lle kun säikähti poran ääntä.

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.