Beaver
Seurattavat (0)
Seuraajat (0)
Seuratut keskustelut
Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.
Kommentit
Sellaisella putkilomallisella sain vain kädet kyynärpäitä myöten maitoiseksi.
Putkiloon sitä ei oikein mennyt ja muutenkin heikko saalis.
Sähkökäyttöisellä sain sujuvasti mölöt oikeaan paikkaan ja tissit tyhjiksi ;-)
melko tarkalleen 3v synttäreiden aikaan.
Itse opin muistaakseni jotain n. 5-6v.
Meillä piti olla viime perjantaina tilipäivä, mutta ei näy hilloja vieläkään.
On se tili ennenkin vähän viiraantunut, mutta jos ei huomenna ala tapahtua, niin...
Aktiivisuus
Ei tapahtumia.
Ihan ok perusistuin. Saa selkä menosuuntaan ja kasvot menosuuntaan vöillä tai ilman.
Aika huono sivuttaistuki, mutta muuten oiva. Pitkä käyttöikä.