Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Beaver

Seurattavat (0) Seuraajat (0)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

38/38 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on päivät töissä ja minä kotona, joten joudan kokkaamaan, tiskaamaan, pyykkäämään...

että sitten kun olet töissä niin kokkaat, tiskaat ja pyykkäät edelleen joka ikinen päivä ja mies leikkaa ruohon kerran viikossa kesäisin ja imuroi joskus.


Mutta onneksi se on aina mies jota on tähän asti häirinnyt ensimmäiseksi imuroimattomuus ;-)

Ja on kyllä oppinut itse hoitamaan kämppää kun asui 9v yksin...

Pyykkeihin en anna edes lupaa koskea ja tiskikoneen täyttö on ihan mukavaa.

44/103 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin keskitasoa pitää olla ;-)

1/2 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kämpästä löytyy sopiva nurkka...

Tullut tutuksi meidän 3v sällille.

On tosin alkanut jo vähentää fyysisyyttä.

Saattaa riittää kun vain kysyn että pitääkö mennä nurkkeloon?

26/30 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on pituuseroa vain 35cm.

8/11 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille oli tarjolla vain niitä sähkö-Ainuja.

Siitä innostuneena hommasin sellaisen itsekin.

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.