Beaver
Seurattavat (0)
Seuraajat (0)
Seuratut keskustelut
Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.
Kommentit
joka kämpästä löytyy sopiva nurkka...
Tullut tutuksi meidän 3v sällille.
On tosin alkanut jo vähentää fyysisyyttä.
Saattaa riittää kun vain kysyn että pitääkö mennä nurkkeloon?
Meille oli tarjolla vain niitä sähkö-Ainuja.
Siitä innostuneena hommasin sellaisen itsekin.
Aktiivisuus
Ei tapahtumia.
Mutta onneksi se on aina mies jota on tähän asti häirinnyt ensimmäiseksi imuroimattomuus ;-)
Ja on kyllä oppinut itse hoitamaan kämppää kun asui 9v yksin...
Pyykkeihin en anna edes lupaa koskea ja tiskikoneen täyttö on ihan mukavaa.