Beaver
Seurattavat (0)
Seuraajat (0)
Seuratut keskustelut
Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.
Kommentit
jos on itsellä kovin pieni ja tiukka niin keskikokoinenkin on jo ok, vai mitä? Onko erektiossa 16 senttinen pieni vai keskikokoinen?
hieman keskivertoa isompi. Eikös se suomalaisten keskimitta ollut 13,52cm?
Hakusessa on 104cm välikausi- ja talvihaalarit.
Itseasiassa katselen paketteja, joista löytyisi tuollaisia.
Sitä varten meillä on yksi vanha joustinpatja.
Sen voi asettaa lattialle pompittavaksi.
Tyttömme saa J-nimen.
Se saattaa olla "sellainen" nimi.
2 ekaa kirjainta on mieheni lempinimestä ja 3 viimeistä minun lempinimestäni ;-)
Toinen nimi on sitten hyväksytympi Maria.
Aktiivisuus
Ei tapahtumia.
-Aloitan taas osa-aikakestovaippailun
-Pyykkään vain täysiä koneellisia
-Meillä ei ole kuivausrumpua
-Lähes kaikki vaatteet ja lelut tulevat kirpparilta
-Lajittelemme roskat
-Yritän käyttää autoa logistisesti
-Ostamme vain vapaiden kanojen munia