Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Beaver

Seurattavat (0) Seuraajat (0)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

9/27 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Aloitan taas osa-aikakestovaippailun

-Pyykkään vain täysiä koneellisia

-Meillä ei ole kuivausrumpua

-Lähes kaikki vaatteet ja lelut tulevat kirpparilta

-Lajittelemme roskat

-Yritän käyttää autoa logistisesti

-Ostamme vain vapaiden kanojen munia

51/103 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on itsellä kovin pieni ja tiukka niin keskikokoinenkin on jo ok, vai mitä? Onko erektiossa 16 senttinen pieni vai keskikokoinen?


hieman keskivertoa isompi. Eikös se suomalaisten keskimitta ollut 13,52cm?

1/1 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakusessa on 104cm välikausi- ja talvihaalarit.

Itseasiassa katselen paketteja, joista löytyisi tuollaisia.

3/11 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä varten meillä on yksi vanha joustinpatja.

Sen voi asettaa lattialle pompittavaksi.

22/24 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttömme saa J-nimen.

Se saattaa olla "sellainen" nimi.

2 ekaa kirjainta on mieheni lempinimestä ja 3 viimeistä minun lempinimestäni ;-)

Toinen nimi on sitten hyväksytympi Maria.

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.