Lue keskustelun säännöt.
Onko tämä mielestäsi houkutteleva uimaranta?
26.03.2015 |
Yläpeukku=on, alapeukku=ei ole. Perustelkaa myös, miksi?
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Todellakin! Lehmät ova kivoi otuksi!
Ei ole, varmaan on paskaläjiä riittävästi, jotka vuoroin lilluu vedessä, vuoroin huuhtoutuu rantahiekkaan.
On. No kun siellä on noita lehmiä.