Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Classic shell ohjelman asennuksesta kysyttävää??
24.03.2015 |
Osaiskohan joku sanoa, että miten vaikea tuo classic shell on asentaa? Jos sen siis lataa tuolta download.fi sivustolta? Onko yhtä yksinkertainen kun esim. avast antiviruksen asennus?
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 19:24"]
Mistä sit kannattaa ladata?
[/quote]
suoraan sivulta. aina suoraan sivulta. http://classicshell.net/
Alue: Aihe vapaa
No älä lataa tuolta paskasaitilta kun pistävät asennuspakettiin sontaa mukaan. Ja ei ole mitään hankalaa asentamisessa, jos osaa lukea mitä ruudulla tapahtuu.