Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Oma turvakaukalo mukaan Jenkkeihin?
05.02.2015 |
Ollaan menossa Teksasiin ja mietittiin, että otettais oma turvakaukalo mukaan, kun autovuokraamo velottaa istuimesta muuten yli 100 €. Onko siellä jotain vaatimuksia istuinten suhteen, lähinnä siis jotain että pitää olla joku xx-hyväksyntämerkki kyljessä? Meillä on tollanen kevyt Nanian kaukalo, kun kulkis hyvin mukana. Vauva 8,1 kg, 70 cm ja 10 kk. :)
Kommentit (2)
Kiva tietää! :) ootteko suojannu istuimen jotenkin ennen ruumaanmenoa?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ottaisin mukaan oman! Aikalailla samat määräykset taitaa olla kuin täälläkin. Me on aina otettu Jenkkeihin mukaan omat korokeistuimet, just siitä syystä, että autovuokraamo veloittaa niitä paljon.