Lue keskustelun säännöt.
G: Mihin ammattiin vaihtaminen ei kannattanut?
02.01.2015 |
Alanvaihtaja: Mikä oli ammatillinen virhetikkisi?
Kommentit (2)
Kirjanpitäjä/ toimistohommat. Ei olisi kannattanut.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tekniseltä alalta toimistohommiin. Kävin vielä kouluja lisää ja vaihdoin takaisin. Se eka tekninen ala ei ollut minun juttuni, mutta olisi pitänyt älytä täydennyskouluttaa suoraan toiselle tekniselle alalle. Toimistohommat olivat tylsiä, helppoja ja niistä on myös kova kilpailu.