Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi te ihmiset kiukuttelette asiakaspalvelijoille?

Vierailija
06.12.2014 |

Koetteko jonkinlaista mielihyvää siitä, että saa purkaa huonotuulisuuttaan parhaansa tekevälle asiakaspalvelijalle? Tai puhumattakaan siitä, että tiedätte ettei aspa voi sanoa teille mitään vastaan ja niellä kaiken paskan? Me aspat ollaan myös ihmisiä ja jokaiselle sattuu joskus virheitä, ei me sentään mitään ylijumalia olla. 

Mutta tiesittekö, teistä saadaan hyvät jutut henkilökunnan kahvipöydässä. :D

 

hyvää joulun odotusta toivoo eräs aspa

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 18:21"]

Ai te aspat siellä puhutte paskaa asiakkaista kahvipöydässä ja nauratte räkäsesti päälle? 

Todella kannustaa olemaan ystävällinen asiakaspalvelijoille, varsinkin kun palvelu on mitä on. 

[/quote]

 

Mukavista asiakkaista ei puhuta muuta kuin hyvää, he ovat minun työpäivien voimvara. Tosin päiväni onnistuvat pilaamaan sellaiset asiakkaat, jotka alkavat huutaa naamat punaisina, syyttämään ja jopa huorittelemaan sellaisista asioista, jotka ovat asiakkaan oma vika. Luuletko saavasi iloista ja aurinkoista palvelua, jos sinulle huudetaan naama punaisena? Nii'i, sitä minäkin ajattelin. Ihmisiä me myös siellä tiskin toisella puolella ollaan.

 

ap

Vierailija
2/7 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ole kyse yhteiskuntaluokasta, vaan korkea-arvoisissakin asemissa olevat tekevät samaa rähjäämistä.

Terveisin entinen puhelinvaihde, joka todellakin näki, mitä firman sisäiset soittajat olivat titteliltään ja työtehtäviltään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska aspa on roskakori johon saa sylkeä.

Vierailija
4/7 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi tänään sain kuulla olevani huora kun tein lyöntivirheen. Kylläpä piristi!

Vierailija
5/7 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan olin puhelinvaihteessa ja sain kaiken paskan niskaan asioista, joihin mulla ei ollut osaa eikä arpaa. Mutta, olin aikoinaan työkkärissä mikrotukihenkilönä. Vieläkin muistan sen äijän naaman, joka kuulutti isoon ääneen, tuokin vain tuossa kulkee saman paperin kanssa huoneesta toiseen, eikä ota vastaan asiakkaita. Huvittavinta asiassa oli, että olin itse tukityöllistetty ja ei mulla mitään asiakkaiden vastaanottoa ollut, vaan asensin uutta, nopeasti asennettavaa ohjelmaa neuvojien koneelle. Paperi oli sitä varten, että merkkasin ne huoneet, missä olin käynyt, kun ei voinut mennä järjestyksessä, jos oli asiakkaita. Työt piti tehdä virka-aikana. Ihmiset eivät siis tajua, että valtion virastossa on muitakin ihmisiä töissä, kuin se perustehtävä. samassa työkkärissä näin ulkopuoliselle huoltonaiselle huudettavan, kun tämä oli korjaamassa infon konetta ja tiskillä oli lappu viereinen tiski kiitos. Miettikää nyt vähän ihmiset, ennen kuin alatte raivota. Tuossakin tilanteessa olisi voinut vaikka kysyä asiallisesti, miksi siinä tiskillä ei ole vastaanottoa, syy kun oli kone on rikki ja ko. henkilö oli kokonaan toisesta yksiköstä. 

Vierailija
6/7 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 17:58"]

Koetteko jonkinlaista mielihyvää siitä, että saa purkaa huonotuulisuuttaan parhaansa tekevälle asiakaspalvelijalle? Tai puhumattakaan siitä, että tiedätte ettei aspa voi sanoa teille mitään vastaan ja niellä kaiken paskan? Me aspat ollaan myös ihmisiä ja jokaiselle sattuu joskus virheitä, ei me sentään mitään ylijumalia olla. 

Mutta tiesittekö, teistä saadaan hyvät jutut henkilökunnan kahvipöydässä. :D

 

hyvää joulun odotusta toivoo eräs aspa

[/quote]

En todellakaan kohtele ketään asiakaspalvelijaa huonosti, mutta tuntuu ikävältä, että ehkä minunkin selkäni takana ilkeästi naureskellaan henkilökunnan kahvipöydässä. Ensi kerralla jätän sen hymyn ja kiitoksen pois. 

Happy now? :) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai te aspat siellä puhutte paskaa asiakkaista kahvipöydässä ja nauratte räkäsesti päälle? 

Todella kannustaa olemaan ystävällinen asiakaspalvelijoille, varsinkin kun palvelu on mitä on. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan