Kysy kissaltani mitä vaan!
Tarvitsetko neuvoja rakkauselämään tai haluatko udella kissani yksityiselämästä? Kissani neuvoo ja vastaa mielellään.
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 22:46"]miltä hiiri maistuu?
[/quote]
En ole päässyt maistamaan. Navetassa isommat kissat söi kaikki hiiret eikä antanut meille pienille. Uuteen kotiin ei ole eksynyt hiiriä :( -kissa
Olen vieläkin rakastunut erääseen mieheen, mutta miksi valehtelin hänelle etten olisi kiinnostunut? Haluan hänet edelleen, mutta tulisiko minun unohtaa jo?
Millä taktiikalla ilmoitat palvelijoille, että ruokatarjoilun taso ei ole odotustesi mukainen?
Millaista on pestä itseäsi kun maistut pahalle?
Miltä kissanhiekka tuntuu tassuissa? Maistatko makeaa?
Miksi emäntäsi kirjoittaa neljä kissa-aiheista aloitusta tänne päivittäin?
Onko kvarkkeja olemassa? miten todistat niitten olemassa olon?
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 22:48"]Olen vieläkin rakastunut erääseen mieheen, mutta miksi valehtelin hänelle etten olisi kiinnostunut? Haluan hänet edelleen, mutta tulisiko minun unohtaa jo?
[/quote]
Kenties pelkäät hänen menettämistään? Kannattaa rohkeasti tehdä niin kuin oma sydän sanoo ja elää sen mukaan! -kissa
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 22:49"]Millä taktiikalla ilmoitat palvelijoille, että ruokatarjoilun taso ei ole odotustesi mukainen?
[/quote]
Toistaiseksi se on kelvannut. Uutta ruokaa tulee ennen kuin vanha ehtii loppua. -kissa
Herra/Rouva kissa miten kääntäisit lauseen '' perintönä puhdas luonto'' englanniksi?
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 22:49"]Millaista on pestä itseäsi kun maistut pahalle?
[/quote]
Kyllä se suoraan sanottuna vähän jurppii, mutta minkäs teet. Ei toi emäntä halua nuolla mua. -kissa
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 22:50"]Miltä kissanhiekka tuntuu tassuissa? Maistatko makeaa?
[/quote]
En tiedä. Navetassa pissattiin olkikasaan, nykyisessä kodissa on puupellettejä. Vähän kovilta ne tuntuu, mutta ainakin saan jätökset piiloon. -kissa
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 22:50"]Miltä kissanhiekka tuntuu tassuissa? Maistatko makeaa?
[/quote]
Oho toi makea jäi. En oo maistanu makeeta. Kovasti haluaisin. Nytkin emännällä on suklaata ja piparia, mut ei se anna :( -kissa
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 22:50"]Miksi emäntäsi kirjoittaa neljä kissa-aiheista aloitusta tänne päivittäin?
[/quote]
Toistaiseksi tämä on toinen tänään. Hän on obsessoitunut minusta. -kissa
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 22:52"]Onko kvarkkeja olemassa? miten todistat niitten olemassa olon?
[/quote]
En ole fyysikko, joten valitettavasti en osaa vastata tähän. Emäntäni opiskelee fysiikkaa. Täytyypä kysyä siltä. -kissa
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 22:55"]Herra/Rouva kissa miten kääntäisit lauseen '' perintönä puhdas luonto'' englanniksi?
[/quote]
Öö... en osaa auttaa. En osaa englantia ja emännän englannintaito on ruosteessa. Sinänsä naurettavaa, koska se on opiskellutkin englanniksi. -kissa
Kumman söisit mielummin, Mikki Hiiren vai Aku Ankan?
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 23:04"]Kumman söisit mielummin, Mikki Hiiren vai Aku Ankan?
[/quote]
No kai sen hiiren sitten, kun en ole vielä hiirtä päässyt maistamaan. -kissa
miltä hiiri maistuu?