MIES, oletko tällä hetkellä tai oletko ollut...
... Ihastunut henkilöön joka on jo naimisissa? Luovutitko vai yrititkö?
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 22:45"]
Miesten ihastus -jankkaajahullu.
[/quote]
Haha. Tämä on mun eka jankkausketju.
Olen yhä, en aio sekaantua heidän avioliittoonsa mitenkään.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:02"]
Olen yhä, en aio sekaantua heidän avioliittoonsa mitenkään.
[/quote]
Tuntuuko Pahalta? Kysyn siksi, että olen jo naimisissa, mutta joku juttu menneisyydessä kaivelee vieläkin ja usein mietin mitä jos olisin lähtenyt toiseen suuntaan... Ap
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:01"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 22:45"]
Miesten ihastus -jankkaajahullu.
[/quote]
Haha. Tämä on mun eka jankkausketju.
[/quote]
No kun täällä on etusivu täynnä ihastusjuttuja :D pikkujoulukausi?
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:05"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:02"]
Olen yhä, en aio sekaantua heidän avioliittoonsa mitenkään.
[/quote]
Tuntuuko Pahalta? Kysyn siksi, että olen jo naimisissa, mutta joku juttu menneisyydessä kaivelee vieläkin ja usein mietin mitä jos olisin lähtenyt toiseen suuntaan... Ap
[/quote]
Tuntuu pahalta silloin, kun näen hänet. Muulloin elämä etenee normaalisti.
Täällä toinen! Enkä usko että luovutan helpolla.
En, paria avoliitossa olevaa pelkästään.
Miesten ihastus -jankkaajahullu.