Lue keskustelun säännöt.
Mistä löytäisin kivan nahkatakin?
23.12.2014 |
Mistä olet ostanut omasi viimeisen vuoden sisällä?
Kommentit (3)
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 20:18"]
Minun naulakostani. Mutta sori, en myy!
[/quote]
Olet ostanut takin omasta naulakostasi, selvä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minun naulakostani. Mutta sori, en myy!