Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin aamulla ruokaostoksilla, näin söpön naisen ja nainen jäi

Vierailija
23.12.2014 |

mieleen pyörimään loppupäiväksi. Olis varmaan pitäny kysyä deiteille. Myöhästä nyt, harmi.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä.

Vierailija
2/8 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkö? Missä näit? Mulla katse kohtasi ihanan miehen kanssa <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turhaan, söpöt naiset on usein varattuja ja ihan syystä :)

Vierailija
4/8 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 20:15"]

Minäkö? Missä näit? Mulla katse kohtasi ihanan miehen kanssa <3

[/quote]

 

Keskusta Herkussa olin.

Vierailija
5/8 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei 3..aina täällä joku epätoivoinen luulee että se olin juuri MINÄ, josta puhutaan. Tänäänhän ei kovinkaan moni varmaan ole käynyt aamulla kaupassa, eihän? 

 

Mutta asiaan. Ap, jos olet tosissasi etkä joulutrolli, niin seuraavan kerran pliis, rohkeasti vaan naisen luo jutulle. Mitä menetettävää sulla on vaikka saisitkin pakit, niin se on kuitenkin vain random nainen kaupasta, johon tuskin ihan heti taas törmäät. Sitten saa jossain netissä harmitella menetettyä mahdollisuutta, sen sijaan että olisi rohkaissut mielesi. Elämä on liian lyhyt missaamaan mahdollisuutensa ja kävelemään mahdollisen onnen ohi. 

 

Carpe diem ihmiset, ja mukavaa joulua!

Vierailija
6/8 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kaupassa 21v tyttäreni kanssa ja kassajonossa rengastettu mies ryhtyi tekemään kanssaan tuttavuutta. Kuulemma olisi ollut aikaa käväistä kahvilla. Harmi, että tyttärelläni oli kiire salille. Ties mitä kivaa naimisissa olevan miehen kanssa olisi kehkeytynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissäkö, ap?

Vierailija
8/8 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 20:31"]Voi ei 3..aina täällä joku epätoivoinen luulee että se olin juuri MINÄ, josta puhutaan. Tänäänhän ei kovinkaan moni varmaan ole käynyt aamulla kaupassa, eihän? 

 

Mutta asiaan. Ap, jos olet tosissasi etkä joulutrolli, niin seuraavan kerran pliis, rohkeasti vaan naisen luo jutulle. Mitä menetettävää sulla on vaikka saisitkin pakit, niin se on kuitenkin vain random nainen kaupasta, johon tuskin ihan heti taas törmäät. Sitten saa jossain netissä harmitella menetettyä mahdollisuutta, sen sijaan että olisi rohkaissut mielesi. Elämä on liian lyhyt missaamaan mahdollisuutensa ja kävelemään mahdollisen onnen ohi. 

 

Carpe diem ihmiset, ja mukavaa joulua!
[/quote]

Vai oisko se vaan ollut läppä, jota et tajunnut? :D mä olin Kampin k-kaupassa. Aika liki muttei sinne päinkään.

3.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä