Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suutelu ällöttää minua

Vierailija
23.12.2014 |

Olen 28 vuotias nainen ja minua ällöttää suuteleminen. Olen ollut 8 vuotta avoliitossa ja 2 vuotta aviossa saman miehen kanssa enkä ole suudellut häntä kertaakaan. Suuteleminen vain ällöttää minua. En suudellut aiempiakaan miehiäni. Olenko poikkeus vai löytyykö muita samanlaisia? Samoiten seksikään ei juurikaan kiinnosta minua. Läheisyys ja halailu kyllä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Tosin nuorena kyllä tuli imuteltua senkin edestä..

Nykyään suukot ja pusut ok. Ei enempää eih..

Vierailija
2/17 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olekaan ainut :) Mua ei sytytä yhtään. Mikä siinä kiihottaa? Ja on puhdas suu ja harjatut hampaat, ei hammaskiveä, tulehduksia, aftoja, paiseita, mutta kun ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin kerran kaksi sekuntia samanlaisen naisen kanssa. Ensin yritti kyllä olla mukana suutelussa, mutta kertoi sitten läheisyysongelmastaan. Eipä tulisi yhteiselosta mitään, jos ei saisi nauttia kauniin naisen ihanan suun kosketuksesta, vaan joutuisi vain katselemaan kaihoisasti.

Vierailija
4/17 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. Mua ei suorastaan ällötä, mutta suutelen vain siksi, että mieheni tykkää siitä seksin aikana. En varmaan osaa tai jotain, mutta ei se tunnu miltään, ei hyvältä ei pahalta. Ehkä enemmän hyvältä, mutta lähinnä siksi, että se on semmonen läheisyyden osoitus. Pusut ja suukottelut on ihanaa, muttei semmonen kunnon nuoleminen.

Vierailija
5/17 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyistä miestäni en ole koskaan halunnut suudella, aiempia kyllä. En ala täällä avautua kaikista niistä syistä, miksi ne suhteet loppuivat, mutta niissä oli hurjasti rakkautta. Nykyinen on vain ns. järkiliitto. Näinkin pärjää ja olen tähän tyytynyt, mutta suutelu ei kyllä tämän kanssa nappaa ei sitten yhtään. Ikävä puoli on se, että nykyinen haluaisi joskus suudella ja minä vain väistelen miten taidan :(

Vierailija
6/17 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varhaisteinien hommaahan se onkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/17 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen pitää erilaisista asioista, mutta suutelu on todella tärkeä välittämisen/hellyydenosoitus. Suhde valitettavasti jää tietyllä tapaa "etäiseksi" ilman suutelua.

Vierailija
8/17 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustelet tämän millä..?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/17 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 12:33"]

Seurustelin kerran kaksi sekuntia samanlaisen naisen kanssa. Ensin yritti kyllä olla mukana suutelussa, mutta kertoi sitten läheisyysongelmastaan. Eipä tulisi yhteiselosta mitään, jos ei saisi nauttia kauniin naisen ihanan suun kosketuksesta, vaan joutuisi vain katselemaan kaihoisasti.

[/quote]

Sama täällä. Vähän aikaa jaksoin katsella, sitten kävi vituttamaan se bakteerikammoilu. Nopeasti pois.

Vierailija
10/17 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suukot jees, suutelu ja nuoleskelu ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/17 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että tunteita ja intoihimoa ei ole tarpeeksi. Jos ollenkaan.

Vierailija
12/17 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki pöpöt, vainoharhaisuus haiseeko henkeni, entä jos sen toisen haisee yms. Hyi apua antakaa mun olla suineni rauhassa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/17 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 13:40"]

Kuulostaa siltä, että tunteita ja intoihimoa ei ole tarpeeksi. Jos ollenkaan.

[/quote]

 

Nimenomaan näin tuntuu monilla olevan. Suhde ilman suutelua on vain kaksi ihmistä kavereina, ilman kunnon fyysistä yhteyttä. Helpompi se kulli on työntää vaan jonnekin tai antaa jonkun työntää jotain jalkoväliin kuin osallistua niinkin intiimiin toimintaan kuin suutelu.

Mielestäni suutelua/suutelemattomuutta voi pitää aika hyvänä suhteen mittarina. Minä tunnen täysin samoin kuin nämä tähän ketjuun kirjoittaneet bakteerikammoiset kaikkia muita maailman ihmisiä kohtaan, paitsi vaimoani. Eli tunteet ja intohimo puuttunevat kirjoittajilta, vaikka "suhteessa" ovatkin.

Vierailija
14/17 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän suutelusta, mutta en ole suudellut mieheni kanssa lähes kymmeneen vuoteen. Muuten menee hyvin ja harrastamme seksiä 1-4 kertaa viikossa. Kaipaan suutelua ja suukottelua kuitenkin ja ihan mahassa muljahtaa kun mietin vaikka jotakin entistä miesystävääni ja meidän "teinimäistä" suuteluamme jossakin sohvan nurkassa... Joidenkin kanssa suutelu on yksi iso osa suhdetta, joidenkin kanssa se ei vaan ole luonnollista ja mukavaa. N39

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/17 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 12:55"]

Varhaisteinien hommaahan se onkin.

[/quote]Haluan olla sitten taas teini!! :) n39

Vierailija
16/17 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, näin miesnäkökulmasta voin sanoa, että seurusteleminen kauniin naisen kanssa, joka ei halua suudella, on vähän sama kuin jos autotallissa olisi Porsche 911, mutta et saisi jostain syystä koskaan ajaa sillä.

Vierailija
17/17 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä uskon että on ihmisiä jotka eivät pidä suutelusta. ON myös ihmisiä jotka eivät pidä seksistä ja joitakin ei edes kiinnosta koko parisuhde. Meitä on moneksi. Kyllä siinä varmaan omat puolensa on. Minun tarpeisiini valitettavasti kuuluu koko paketti. Onneksi en sentään ihan vieraita lähentele, vaikka läheisyyskulttuureja ihailenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan