Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko itse aiheuttanut nämä raskausarvet?? Kellään muulla samanlaisia??

Vierailija
02.04.2006 |

Eli ihan loppuraskaudessa ilmestyi navan alapuolelle sellaisia hyvin ohuita, suht pitkiä, viiruja, jotka siis oli vaakatasossa mahan poikki meneviä. Terveydenhoitaja ihmetteli viiruja kovasti ja sanoi ettei tuollaisia olekaan koskaan aikaisemmin nähnyt. Että yleensä raskausarvet tulee säteittäin mahan ympärille tai paksuja, pystysuorassa olevia viiruja.



Nyt mietityttääkin kovasti, että aiheutinkohan itse nuo viirut?! Suututtaa niin kovasti jos asia niin on:( Eli luulen arpien tulleen siitä, että pidin ihan loppuun saakka kaksia mahan alle jääviä äitiyshousuja, joiden resori oli loppuaikana jo tosi tiukka ja painoi ja kiristi mahaa. Luulen siis, että tuo housujen tiukka resori veti tuota alavatsan nahkaa vielä lisää kireämmälle ja alaspäin ihoa kovasti venyttäen.



Hitto, että harmittaa! Ois pitänyt käyttää niitä vatsan yli meneviä pöksyjä vaikka rumia olivatkin:( Ensimmäisessä raskaudessa käytin niitä eikä ainuttakaan arpea minnekään tullut. Synnytyksen jälkeen arvet ei oo näkyny, kun on niin ohuita, mutta kun esim kumarrun ja rakastellessa se alamahan iho menee niiden arpipaikkojen kohdalta rumasti pienelle rypylle:( Ei oo kaunis ja häpeen sitä sängyssä:((



Onko siis kellekään muulle tullut tuollaisia raskausarpia, vaikkei noita " under the belly" housuja ois pitänytkään?



Eihän niille enää mitään voi, mutta tietäs ainakin seuraavassa raskaudessa niitä varoa ja toimisin edes varoittavana esimerkkinä jos tosiaan nuo tiukat mahan alle jäävät resorit on arvet aiheuttaneet!



Mielipiteitä??

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska mulla on PALJON raskausarpia, mutta ei kuvailemasi kaltaisia.

Vierailija
2/3 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nää nyt maailmaa kaada, mutta se harmittaa että ne kenties olis omalla toiminnalla voinut estää! Eri asia jos iho/kudostyyppi on sellaista, etä helposti repeää ja helposti tulee arpia niin eihän sille itse mitään silloin voi. Mut noi tosiaan kenties ite aiheutin omalla typeryydelläni:( Ihoni on todella kimmoisaa muuten ja esim synnytyksissä ei pienintäkään repeämää tulut, vaikka lapset yli nelikiloisia. Siksi tätä nyt harmittelen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta harmittaa silti, kun on pitänyt itse omalla turhamaisuudellaan käyttää liian pieniä housuja , kun ne oli muka paremman näköiset, ja itse aiheuttaa sitten pysyviä vammoja omaan vartaloon!!



Helppo kai sitä on nyt jossitella, että jos vaan olisin pitänyt niitä rumia lökiä niin vatsani ois edelleen kaunis ja rypytön.



Kuulostaa ehkä kiittämättömältä kun oon kuitenkin pienin " vammoin" selvinnyt kahdesta raskaudesta ja synnytyksestä, mutta kun itse on tehnyt itselleen pahaa niin...aaarrggghhh...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme