Jos saisit ostaa 3 uutta vaatetta, mitä ostaisit?
Kommentit (6)
ja uudet suorat pitkät tummat housut. Takinkin jo hommasin.
- polvipituinen istuva musta nahkatakki
- mustat suorat housut (oikean mallisia en löydä mistään)
- jakku (tiedän mitä etsin, mutta sellaisia ei myydä missään tässä maassa)
Ja kevätkengät sekä jonkinlaiset farkut.
Alennusmyynneistä ostin talvella kolme paitaa. Sitä ennen olin ostanut itselleni vaatteita pari vuotta aikaisemmin, ostin imetysrintsikat. Viimesen kymmenen vuoden aikana oon ostanu varmaan yhteensä pienen matkalaukullisen vaatteita itselleni. Jostakin on tingittävä. Teen itse paljon vaatteita ja kankaat hankin alennusmyynnistä, huutiksesta ja kirppareilta.
Joku keväinen kiva hame, esim Hanna Sarenilta. Trendikäs nuorten toppi Union Fivesta. Siisti, klassinen trenssi tyylinen kevättakki Stockalta.
1. Urheilurintsikat, tukevat ja hyvälaatuiset
2. Farkut, lantiomalliset ja tiedän ettei ne enään ole muodissa ;-)
3. Pusero/paita, kivan värinen 1/2 tai 2/3 hihainen
-goretex-puku
-vaelluskengät
-kävelykengät