Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko kaunein miehesi (ent.) tyttöystävistä/vaimoista?

Vierailija
20.03.2006 |

Jos olet, tunnetko hiljaista ylpeyttä? Jos et ole, tekeekö se sinut kateelliseksi ja epävarmaksi? Vai etkö tiedä, miltä ex-naiset näyttävät? Miltä se taas tuntuu? (Kuuluu sarjaa " suomalainen itsetunto" ...)

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnen hiljaista tyytyväisyyttä. oon miestäni 7vuotta nuorempi ja exät on nyt kaikki siis päälle kolmikymppisiä ja mie vaan tämmönen nuori huitukka. ;)



Näitä ajatuksia en siis sano ääneen kenellekään. *häpeää hiukkasen*

Vierailija
2/17 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aviomiehelläni ei ole ollut tyttöystäviä, mutta entisten poikaystävien tyttöystävistä olen AINA ollut se kaunein, en varmaan kuitenkaan paras sängyssä. Tottakai se tuntuu hyvältä, mutta ei se toisaalta olemikään yllätys, olen enemmänkin yllättynyt, jos jossain on joku mua kauniimpi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä yhtään entistä edes nimeltä.

Vierailija
4/17 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä ei edes ole exiä niin helppo homma :)

Vierailija
5/17 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T:5

Vierailija
6/17 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ympäri mennään, yhteen tullaan... Töykeä ainakin olet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/17 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen yks ex on todella kaunis. Se nainen on siis häikäsevän kaunis.

Vierailija
8/17 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tiedän että minua paljon kauniimpiakin on! Jossain vaiheessa pidin itseäni kauniimpana, mutta olen nyt ymmärtänyt etten ole todellakaan ainutlaatuinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/17 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni pitkäaikaista ex-vaimoa en ole livenä nähnyt. Miehen muuttokuormassa oli heidän hääkuvansa (exä oli sen sinne sujauttanut). Mies kysyi että tahdonko nähdä sen ennen kuin heittää pois.

Vaimo oli ihan tavallisen näköinen 80-luvun kiharapilvineen. En tiedä miltä nyt näyttää.

Silloin kun miehelläni on ollut muita naisystäviä, olen minä ollut vielä vaipoissa, tai no, ainakaan pyörällä en ole vielä silloin osannut ajaa.



Miehen mukaan olen tietysti kaikkein kaunein.. :)

Vierailija
10/17 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain muutahan minussa sitten on paremmin:=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/17 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että yksi oli malli, ei mikään tarjoustalon versio, vaan ihan kansainvälisillä catwalkeilla työskennellyt kaunotar. Mutta mitäpä noita vanhoja kaivelemaan, jostain syystä ne kaikki muut on exiä... :)

Vierailija
12/17 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos ihan rehellisiä ollaan, miehen exät eivät voisi vähempää kiinnostaa. Elämä on tässä ja nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/17 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mieheni maku poikkeaa kyllä jonkin verran omasta naismaustani. Miehen exät ovat olleet sellaisia trendibeibejä, mutta kuitenkin mua 8-10 vuotta vanhempia :) Ite oon 9v miestä nuorempi. Kai jälkimmäisellä exällä oli parempi kroppa ku mulla (molemmat hoikkia mutta hän jotenki lihaksikkaampi/kiinteämpi), mutta naamasta oon kyllä paremman näköinen. Ainaki ku kattoo kuvia ilman meikkiä.



Kauheet selittelyt.. :)



Mut joo, ehkä mua ärsyttää välillä se, että mies ihannoi tavallaan erilaista naista ku miltä mä näytän. Vaikka hän kyllä sanoo, ettei se tarkota ettenkö mä ois yhtä hyvä, voihan sitä tykätä monenlaisesta.

Vierailija
14/17 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo,mutta hänessä on varmasti ollut paljon muuta hyvää, vaikka ulkonäkö nyt on mitä on!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/17 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

leveäperseisiä, saappaanvarsipilluisia maalaislutkia jostain Hämeestä tai sitten jotain onnettomia itkupillejä.



Kylläpäs miehellä kävikin tuuri, kun minut sai!

Vierailija
16/17 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eissä keskenämme). Arvioisin kyllä silti olevani parhaimman näköisestä päästä. Ainoastaan ehkä yksi teiniaikojen blondiini on minua kauniimpi (tämä on siis oma mielipiteeni) ja häntä onkin sitten usein sanottu minun näköisekseni. Hih.

Eipä tämä asia suhteessa sieltä kaikkein tärkeimmästä päästä ole, mutta kyllä silti myönnän olevani asiasta ihan hyvilläni. -Tiedän, että miehellä ei koskaan ole ollut yhtä tyydyttävää suhdetta kuin minuun, eikä hän koskaan ole ollut kehenkään yhtä rakastunut. Tätä olen kuullut mieheltä jo useamman vuoden ja myös hänen ystäviltään. Tiedän myös, että mies pitää minua fyysisesti erittäin kauniina. Suhteemme toimii kaikilla osa-alueilla, enkä tunne mustasukkaisuutta kenestäkään miehen exästä. Päin vastoin, eräästä on alkanut tulla jopa hyvä ystäväni. Myönnän SILTI, että olen ajatellut ap:n ilmaisemaa asiaa ja tehnyt vertailuja. Kuka ei olisi?

Vierailija
17/17 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yleisesti ottaa niin kyllä, mutta yksi nainen hänellä on mielestäni minun silmissäni aivan mielettömän upea. Vaalea, kaunis, hyväkroppainen ja muutenkin niiiiiin ihana. Mies jaksaa kyllä sanoa joka päivä että olen niin mielettömän kaunis ja ihmettelee miksi minä olen häneen koskaan ihastunutkaan. joten, meillä on ilmeisesti vain niin eri naismaku..