Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

CDON. COM ongelmia tuotteen palautuksessa.

Vierailija
02.12.2014 |

Ihan vaan kyselen onko muilla vastaavia kokemuksia kyseisestä firmasta. Olen sieltä useampaan kertaan tilannut ja saannut tuotteet moitteettomasti. Nyt tuli kuitenkin virheostos ja palautin tuotteen. Rahojen palautus on nyt todella vaikeaa. Pariin kertaan olen saannut automaattiviestin ettei heillä ole tilinumeroani. Tilinumeron olen pariin kertaan ilmoittanut. Tilauksesta on nyt noin kolme kuukautta. Rahoja ei ole kuulunut.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla eksyi tuote palautuksessa ja sitä selvitettiin pitkään, paha maku kyseisestä firmasta. Sen jälkeen en sieltä ole tilannut tai myöskään tästä eteenpäin.

Vierailija
2/29 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omien kokemusten mukaan ko nettikaupan palautusjutut on ihan peestä, millon tuotteet hukkunu matkalla ja millon palautettava tuote on jotenkin viottunut ja joskus väittivät että olen palauttanut tyhjän laatikon enkä tuotteita ollenkaa ........

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 09:18"]

Minulla eksyi tuote palautuksessa ja sitä selvitettiin pitkään, paha maku kyseisestä firmasta. Sen jälkeen en sieltä ole tilannut tai myöskään tästä eteenpäin.

[/quote]

Minullekkin kerran noin käyneenä olen oppinut aina ottamaan sen kuittauksen palautuksesta postissa. DHL:t yms. antavat sen kuittauksen automaattisesti.

Vierailija
4/29 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut aika paljon CDON.COM:lta. Kerran jouduin palauttamaan yhden pelin, kun netissä ei lukenut, ettei toimi läppärillä. Oletteko ensin muistaneet ennen palauttamista ottaa yhteyttä asiakaspalveluun, niinkuin on neuvottu? Kysyin sieltä miten tehdään ja sain palautusohjeet. Valmiit palautusosoitteet yms. on jo lähetysluettelossa valmiina. Palautus meni perille ja rahat tuli tilille.

Vierailija
5/29 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Toimin juurikin ohjeiden mukaan. Siksi tämä ihmetyttää. Olen paljon nettikaupoista tilannut, enkä koskaan törmännyt vastaavaan.

Ap

Vierailija
6/29 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 09:26"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 09:18"]

Minulla eksyi tuote palautuksessa ja sitä selvitettiin pitkään, paha maku kyseisestä firmasta. Sen jälkeen en sieltä ole tilannut tai myöskään tästä eteenpäin.

[/quote]

Minullekkin kerran noin käyneenä olen oppinut aina ottamaan sen kuittauksen palautuksesta postissa. DHL:t yms. antavat sen kuittauksen automaattisesti.
[/quote]

Juu minullakin oli sähköposti ja postin se palautuslippunen tallella, joten asia selvisi sillä. Muttei todellakaan helposti.. Onneksi se on ohi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/29 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää tilatko sieltä! Palautuskulutkin joutuu maksaa itse jollei tuote ole virheellinen. Halvempaa ja parempaa palvelua saa muualta.

Vierailija
8/29 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelusta tulee aina automaattiviesti jossa luvataan olla yhteydessä vuorokauden kuluessa. Koskaan ei ole kuulunut mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/29 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilasin puhelimen, jonka joudun palauttamaan, koska isovanhemmat ostivat sellaisen jo lapselle ja olivat ladanneet puhelimen jo, joten sitä ei voi palauttaa.

Mietin tuleeko kalliimmaksi olla noutamatta pakettia? Ei ainakaan olisi pelkoa, että väittävät paketin olleen tyhjän tai hävinneen. Vai mahtaakohan siitä tulla lisälaskua?

Vierailija
10/29 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tilaus peruttiin CDON:on taholta kolmen viikon päästä ostotapahtumasta syytä kertomatta (epäilen, että tuote oli loppu koska se hävisi sivuston listoiltakin). Sain meilin asiakaspalvelusta 6.4.-18, että "rahat ovat tililläsi 3 arkipäivän sisällä". Arvatkaapa, onko rahoja näkynyt vieläkään? Aiemmin olen ostanut tuolta ilman ongelmia, mutta nyt ketuttaa kympillä >:

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/29 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyvät myös tuotteita, joita eivät pysty toimittamaan ja sama juttu. Rahoja ei tunnu saavan kirveelläkään takaisin, eikä mitään asiakaspalvelunumeroa ole!! 

Vierailija
12/29 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tilaus peruttiin CDON:on taholta kolmen viikon päästä ostotapahtumasta syytä kertomatta (epäilen, että tuote oli loppu koska se hävisi sivuston listoiltakin). Sain meilin asiakaspalvelusta 6.4.-18, että "rahat ovat tililläsi 3 arkipäivän sisällä". Arvatkaapa, onko rahoja näkynyt vieläkään? Aiemmin olen ostanut tuolta ilman ongelmia, mutta nyt ketuttaa kympillä >:

Mitä maksutapaa käytit?

Itselleni kävi samoin, eli tuote loppunut. Olin maksanut kortilla ja rahat palautuivat tilille automaattisesti samana päivänä kun ilmeni etteivät voi tuotetta toimittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/29 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää tilatko. Palautuksen joutuu maksamaan itse (50 e kulut) ja vaikeaa selvittää muutenkin palautuksia. Sääatäkää aikanne ja rahanne tai käyttäkää kuluttajaystävällisiä verkkokauppoja!!

Vierailija
14/29 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin palautukseen plusmerkin, jotta voin seurata onko mennyt perille. Viikko on kulunut ja edelleen "kuljetuksessa". Asiakaspalvelun kanssa oli kamalaa vääntämistä ennen palautusta. Saa nähdä saanko rahojani koskaan takaisin.

Toinen juttu oli se, että piti saada ilmainen toimitus, jos tilaa uutiskirjeen. Tilasin, mutta toimituskulut laskutettiin silti. Valitin asiasta, mutta mitään selitystä/hyvitystä en ole saanut.

Sen tiedän, etten enää koskaan tilaa sieltä mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/29 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis sehän on Amazonin tyylinen "koontikeskus". Tuhansia eri lähettäjäkauppoja.

Ja vinkkinä: Maksut nettikaupassa AINA luottokortilla. Palautusrahat palautuu automaattisesti ilman tilinumeropuljailuja ja epärehellisestä myyjästä voi reklamoida korttiyhtiölle

Vierailija
16/29 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin 6 metriä Led valonauhaa,3kertaa vahingossa, kun ei tullut tilausvahvistusta ensimmäisellä kerralla. Maksoin yhden Led nauhan, ja olin yhteydessä laskuttajaan QLIRO he sanoivat asian olevan kunnossa. Nyt tuli 2 mustutuslaskua, olin uudestaan yhteydessä laskuttajaan. Käskivät ottaa yhteyttä tuimittajaan Cdon. Lähetin jo heti heille, että en tarvitse kuin yhden valonauhan. En hakenut postista pois niitä kahta nauhaa, joten posti on palauttanut ne.

Vierailija
17/29 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova huijaus. Tuntuu että tarvi menee poliisi ja tee rikosilmoitus. Tuli vääri tuote,vaikea saada kiini asiakas palvelu lopuksi sain palautus todistus mikä koodi ei toimii postissa. En ole vielä lähetänyt takaisi väärin tuote koska nyt ne yritä puhdistaa kädeet. Noo jos ei vastaa vielä tämän viikkon ajan sit tarvi menee poliisi mut en tie jos se autaa. En suositelee tama firma,otat kova riski että lopuksi et saa tuote

Vierailija
18/29 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin vihainen, kun asiakaspalvelu ehdotti lähettää sateenvarjon kirjeellä Ruotsiin, mutta läheinen postipiste ei ottanut vastaan

Vierailija
19/29 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on tehty 2014, jolloin CDON oli varmasti vielä alkuperäisessä muodossaan toimiva verkkokauppa. Kannattaisi tehdä uusi keskustelu nykyongelmista?

Vierailija
20/29 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kauppa on ihan painajainen, älkää erehtykö tilaamaan mitään! Ensin odottelin tuotetta viikon pälvät ei kuulunut sitten kuukauden verran asiakaspalvelun pompoteltavana. Peruttuani tilauksen hyvissä ajoin alkoi uusi pompottelu ja rahoja en ole saanut enkä varmaan tule saamaankaan. ÄLÄ IKINÄ TILAA TÄÄLTÄ!!! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi