Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

TERVETULOA KAIKKI VANHEMMAT huomenna kuuntelemaan lastenpsyk. Jari

Vierailija
07.11.2014 |

Sinkkosta Vanhemmuuden päivään, aiheena: Mitä lapsi tarvitsee hyvään kasvuun? Klo 10-12 Helsingissä Malmin kirkon tiloissa: https://www.helsinginseurakunnat.fi/uutisetjatapahtumat/uutiset/2014/10/mX3Z0MbrL.html

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pääse. On aika kaukana.

Vierailija
2/11 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota, maksatko lennon? Pikkusen myöhässä tulee tämä ilmotus tänne pohjoiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa olla vähän vanha oikeasti tajuamaan enää missä mennään, oli jo 10 vuotta sitten.

Vierailija
4/11 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti kun lapset muuttaa kotoa on jo myöhästä, mutta teinien kanssa varmasti toimii vielä.

Vierailija
5/11 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 23:14"]Tuota, maksatko lennon? Pikkusen myöhässä tulee tämä ilmotus tänne pohjoiseen.
[/quote]Tiedän ja pahoittelen. Onneksi Sinkkosella on monta erittäin hyvää kirjaa :) Suosittelen!
Olisitko muuten todella tullut pohjoisesta asti Helsinkiin vain yhden aamupäivän pituiseen tapahtumaan?

Vierailija
6/11 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve vaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhaa, sinne siis bongailemaan ketä nää AV-mammat näppiksen takana on.;-D

Vierailija
8/11 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 23:14"]Tuota, maksatko lennon? Pikkusen myöhässä tulee tämä ilmotus tänne pohjoiseen.
[/quote]
Ehkä hyvä ettet pääse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, en olisi huomannut tätä.

Vierailija
10/11 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas kelpaa seurakunnan järjestämät palvelut kirkkoon kuulumattomille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 23:14"]Tuota, maksatko lennon? Pikkusen myöhässä tulee tämä ilmotus tänne pohjoiseen.
[/quote]

Eikö täällä saa mielestäsi mainostaa tapahtumaa, jos ei kaikkien ole mahdollista osallistua siihen? Näinhän se menee, jos asuu syrjäseudulla... Ei kerrota, että kaupungissa tapahtuu, ettei kenelläkään tule paha mieli?