Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myisitkö pienet lapsen vaatteet vai antaisitko ilmaiseksi?

Vierailija
15.08.2014 |

Ei ne mitään erityistä merkkiä ole mutta lapsi haluaisi myydä että saisi rahaa säästöön, itse haluaisin antaa jollekkin köyhälle perheelle ilmaiseksi. Mitä sinä tekisit?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noooh, sukulaisille totta kai ilmatteeks, mut muuten kirpparille.

Vierailija
2/14 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pistänyt myyntiin nettikirppikselle, ja myynyt ne jotka menevät kaupaksi.Ne, jotka eivät ole menneet kaupaksi (mutta ovat hyväkuntoisia) olen sitten antanut eteenpäin. Minä tosin itse edustan tässä sitä "köyhää perhettä" joten meidän tilanne voi olla vähän eri. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 17:50"]Noooh, sukulaisille totta kai ilmatteeks, mut muuten kirpparille.

[/quote]

Miksi edes sukulaiselle pitäis antaa ilmaiseksi?

Minä antaisin lapsen myydä!

Vierailija
4/14 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä annan. Voithan antaa lapselle viikkorahaa itse?

Vierailija
5/14 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä antaisin tai sit möisin jollain pienellä könttäsummalla esim 5e säkillisen että lapsi oppis että kun myy tavaroita niin hyötyy siitä

Vierailija
6/14 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu täysin taloudellisesta tilanteesta. Nyt kun olen kotihoidontuella myyn ne, ja ostan seuraavan kauden vaatteet. Kun olin töissä jakelin eteenpäin. Aika aikansa kutakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/14 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me nyt ei kauhea rikkaita olla, toimeen tullaan mutta ei rikkaita. Eikä ole sukulaisia kelle antaa pieneksi jääneitä vaatteita.

Vierailija
8/14 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsi itse hoitaa sen myynnin, niin pitäköön rahat. Itse en ala mihinkään kirppistouhuun vapaa-aikaani käyttämään, vaan lahjoitan ylimääräiset, kivat vaatteet eteenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/14 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyminen voi olla työlästä ja vaatteista saa todella vähän rahaa. Yritän silti myydä FB-kirppiksen kautta, jos saisin edes muutaman kolikon. Ei tunnu kivalta laittaa yhdellä lapsella olleita vaatteita jonnekin UFF:n laatikkoon. Mieluummin otan edes muutaman kolikon.

Vierailija
10/14 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse voisin antaa ilmaiseksi, mutta en vain kehtaa. Pelkään että ei tykätä. Tuntuu että kaikilla on niin oma makunsa. Myyn kirppiksillä, niin sieltä ostavat, ketkä haluavat. Neuvolan keräyslaatikkoon myös vien.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/14 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää tuo sukulaisille antelu, kun niiltä ei tule ikinä mitään takaisin. Esim miehen veljet ei osta edes lapsillemme synttärilahjoja mutta niille pitäisi kaikki antaa ilmaiseksi. Laitan mielummin uffiinkin.

Vierailija
12/14 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapsi laittaisi myynnistä saadut rahat tablettiin tai johonkin kalliimpaan hankintaan. Ehkä olisi ok jos hän myisi ne ja saisi laitta rahat säästöön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/14 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni myy. Otan siitä verottajan ominaisuudessa prosentin.

Vierailija
14/14 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäläisille olen niitä antanut 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme