Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Katkera mies
11.08.2014 |
Olen katkera mies jolla on asumusero voimassa. Aijon tehdä elämäntapa remontin ja aloitan urheilun uudestaan. Alkoholin jätän myös hetkeksi aikaa kun nyt on tullut tissuteltua eron jälkeen. Jotenkin tuntuu nyt kuitenkin katkeralta koska olen aina pitänyt naisiani tärkeinä ja rakastan rakastaa. Tyhjältä ja vähän vihaiselta... Sanoilla en osaa sitä nyt selittää... onko muita samassa tilanteessa?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Olet kuitenkin päässyt panemaan ja parisuhteeseen, joten vähän vaikea on samaistua katkeruuteen. Vähän sama kuin miljonääri valittaisi rahapulaa.