asutko Kalasatamassa, häiritseekö Flow
Itse asun paljon pidemmällä idässä ja tännekin musiikki kuuluu aika hyvin. Ei toki häiritse. Mietin vaan kuinka kovalta se tuntuu lähellä.
Kommentit (11)
Asun Kalliossa eikä meille kuulu mitään edes parvekkella. Taitaa ollat lavat toiseen suuntaan.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 23:48"][quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 23:46"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 23:44"]yyhyy yyyh yyyyyhhyyy. kelasta voi hakea mamma-kärsii-korvauksia. jos rastitat miesviha- ruudun,
korvaus tuplaantuu.
[/quote]
Sekopää?
[/quote]
av-mammahan kannattelee suomen kansantaloutta. sen takia on oikeutettu kaikkiin tukiin.
ilman av-mammaa suomi olisi jo osa venäjää.
kysy toki mamma-kärsii-tukea kelasta. näkkileipä-kodinhoitotukea kai saat jo ?
[/quote]
Toivottavasti itse saat sairaseläkettä tai jotain päivärahaa mielenterveysongelmiesi takia? Kyllähän sun kuuluisi saada hyvät av-katkera-sekopää-naisvihaajatuet kun kannattelet suomen kansantaloutta ja olet hyvällä asialla aina täällä palstailemassa.
nyh nyyyjjjjjjhhhh nyyyh. olen katkera av-mamma jolla ei ole elämää.
oliko tuo kela korvaus totta? haen sitä ehdottomasti! tuet, ilmainen raha kuuluu mammoille!!!!!!!!!!!!!!
Herttoniemeen kuului aika kovaa. Nyt on ovet ja ikkunat kiinni eikä kuulu kun naapurin juhlat.
Yleensä ne Flow-musiikit on kuulunut enemmän sinne Vanhankaupungin-Viikin suuntaan paremmin kuin tänne muualle. Asun Kalliossa ja meille ei ole kuulunut mitään, vaikka ikkunatkin auki.
Asun Vallilassa ei kuulu mitään. Ikkunat tosin kiinni.
yyhyy yyyh yyyyyhhyyy. kelasta voi hakea mamma-kärsii-korvauksia. jos rastitat miesviha- ruudun,
korvaus tuplaantuu.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 23:44"]yyhyy yyyh yyyyyhhyyy. kelasta voi hakea mamma-kärsii-korvauksia. jos rastitat miesviha- ruudun,
korvaus tuplaantuu.
[/quote]
Sekopää?
Kolmoselle. Ei kukaan ole tässä valittanut. Ihan normi tiedustelu tuo on.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 23:46"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 23:44"]yyhyy yyyh yyyyyhhyyy. kelasta voi hakea mamma-kärsii-korvauksia. jos rastitat miesviha- ruudun,
korvaus tuplaantuu.
[/quote]
Sekopää?
[/quote]
av-mammahan kannattelee suomen kansantaloutta. sen takia on oikeutettu kaikkiin tukiin.
ilman av-mammaa suomi olisi jo osa venäjää.
kysy toki mamma-kärsii-tukea kelasta. näkkileipä-kodinhoitotukea kai saat jo ?
Asun kurvissa, jumputus kuuluu/ kuului muttei häiritse. Enemmän tuo humalaisten kotkotus ärsyttää.