Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turha ls-ilmoitus.

Vierailija
06.07.2014 |

Tulipahan sellainenkin sitten koettua.

Lapset olivat viikonlopun isällään. Päivällä ajattelin käydä lähiravintolassa ystäväni kanssa juomassa kaljat. Lapset tulivat ennen minua kotiin ja huomasivat etten ole kotona. Omatoimisesti menivät mummolle, joka asuu naapurissamme. Olin n. 45 min lapsia myöhemmin kotona. Ja selvennetään vielä, että lapseni ovat 10-vuotiaita.

Että noilla perusteilla joku on viitsinyt kilauttaa sossuun, josta tulivat tarkastamaan tilanteen paikan päälle. Sosiaalihenkilö pahoitteli tapausta.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan