Lue keskustelun säännöt.
Jee! Sulatin pakastimen !
15.06.2014 |
Päivän hyvä työ on tehty: sulatin pakastimen. Tosin ei tässä kauheasti voi mitään ahkeruuspisteitä ottaa, kun homma jäi laiskuuttani talvella tekemättä. Mutta onnistui se näköjään näinkin ja nyt on pakastin valmiina odotamassa kesän marjasatoa.
Seuraavaksi lähden imuroimaan ja pyyhkimään vaatehuoneiden hyllyjä. Olen yksin kotona ja kerrankin aikaa tehdä rästitöitä.
Mites muilla?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ilman vauvoja?